Předmět Didaktika AJ pro střední školy (KAJ / 4312)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / 4312 - Didaktika AJ pro střední školy, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Hlavní témata probíraná v tomto studijním předmětu:- Language teaching development: a brief historical overview.- An enlightened, eclectic approach; the subject matter of EFL teaching. The 'professional' teacher.- Lexis as an integral part of S, L, R and W. The notion of sub/micro/enabling skills.- Grammar skills as an integral part of S, L, R and W; basic principles of teaching grammar.- Teaching receptive skills. Listening: principles and practices. Classroom activities for developing listening comprehension. Teaching Reading.
Získané způsobilosti
Na konci výuky v tomto předmětu studenti dokáží - aplikovat principy komunikativní výuky jazyka při výuce teenagerů; - zvolit a vytvářet aktivity pro rozvoj mluvních dovedností žáků- hodnotit písemný projev žáků podle konkrétních kritérií- účelně využít své metodické a jazykové znalosti při přípravě studentů středí školy k maturitě a dále získávají další zkušenosti v oblasti plánování a realizace kvalitních vyučovacích hodin AJ pro skupiny různé úrovně.
Literatura
Ur, P. Grammar Practice Activities - A Practical Guide for Teacher. Cambridge University Press, 2006. ISBN 978-0-521-33847-9.Thornbury, S. How to teach vocabulary. Harlow, 2002. Brown, D.H. Teaching by Principles: an interactive approach to language pedagogy. Longman, New York, 2001. Celce-Murcia, M. Teaching English as a second or foreign language. Heinle & Heinle, 2001. Harmer, J. The practice of English language teaching. London: Longman, 2007. Buck, G. Assessing Listening. Cambridge, 2001. Ellis, R. Current Issues in the Teaching of grammar: An SLA Perspective. . TESOL Quarterly 40, 2006. Thornbury, S. How to teach grammar. Pearson, 1999.
Požadavky
- 80 % účast v seminářích-bude ukládána pravidelná četba odborné literatury- studenti se aktivně účastní diskuse a práce v seminářích;- součástí bude i využití metody "Peer-teaching" a bude využíván EPOSTL jako nástroj sebereflexe.
Garant
doc. Natalia Orlova, CSc.