Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika AJ pro střední školy 2 (KAJ / 4323)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / 4323 - Didaktika AJ pro střední školy 2, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Hlavní témata probíraná v tomto studijním předmětu budou následující:Specifics of teaching across age (teens and adults) and proficiency (B1-B2) levels.Underlying principles of CLIL (content and language integrated learning)Developing learner's autonomy. Developing strategies of successful language learning.Facilitating cross-cultural communication. The concepts of multiculturalism and plurilingualism.Teacher professional development: Action research, peer observation and team teaching.

Získané způsobilosti

Na konci výuky v tomto předmětu budou studenti - aplikovat principy komunikační výuky jazyka a dokáží navrhnout ústní cvičení pro práci ve třídě při výuce angličtiny jako cizího jazyka.- analyzovat typy mluveného projevu ve třídě;- budou si uvědomovat základní princip(y) hodnocení mluvených projevů jako samostatné dovednosti a rovněž tak i dovednosti, která se svázaná s dalšími třemi dovednostmi. - získají další zkušenosti při plánování, tvorbě a vedení strukturovaných a ucelených hodin výuky angličtiny jako cizího jazyka na různých jazykových úrovních.

Literatura

Scrivener, J. Learning teaching. Second edition. Oxford, 2005. Brown, D. H. Teaching by principles: An interactive approach to language pedagogy. Third edition. New York, 2007. Celce-Murcia, M. Teaching English as a second or foreign language. Heinle & Heinle, 2001. Luoma, S. Assessing Speaking. 2004. Thornbury, S. How to teach speaking. Harlow, 2005.

Požadavky

- 80% účast na seminářích- aktivní účast na diskusích v semináři. - příprava na vzájemné vyučování mezi členy třídy budoucích učitelů,- pravidelná reflexe v souvislosti s využitím portfolia EPOSTL, zejména na tvorbě materiálu týkajícího se sebehodnocení v EPOSTLu.

Garant

doc. Natalia Orlova, CSc.