Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Souborná zkouška Didaktika (KAJ / 4416)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / 4416 - Souborná zkouška Didaktika, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

viz popis předmětu

Získané způsobilosti

viz popis předmětu

Literatura

Ur, P. A Course in Language Teaching - Practice and Theory. Cambridge University Press, 2007. ISBN 978-0-521-4499.Newby, D., Allan, R., Fenner, A.-B., Jones, B., Komorowska, H. and Soghikyan, K. European portfolio for student teachers of languages. A Reflection tool for language teacher education. Strasbourg/Graz, 2007. Ur, P. Grammar Practice Activities - A Practical Guide for Teacher. Cambridge University Press, 2006. ISBN 978-0-521-33847-9.Thornbury, S. How to teach vocabulary. Harlow, UK: Pearson Education, 2002. Thornbury, S. How to teach vocabulary. Harlow, 2002. Scrivener, J. Learning teaching. Second edition. Oxford, 2005. Brown, H. D. Teaching by principles. An interactive approach to language pedagogy. New York: Pearson Education, 2007. Brown, D. H. Teaching by principles: An interactive approach to language pedagogy. Third edition. New York, 2007. Celce-Murcia, M. Teaching English as a second or foreign language. Heinle & Heinle, 2001. Harmer, J. The practice of English language teaching. London: Longman ELT, 2007. Harmer, J. The practice of English language teaching. London: Longman, 2007. Richards, J.c., Rodgers, T.S. Approaches and Methods in Language Teaching, CUP. 1986. Luoma, S. Assessing Speaking. 2004. Thornbury, S. How to teach speaking. Harlow, 2005. Larsen-Freeman, D. Teaching language: From grammar to grammaring. New York, 2002. Buck, G. Assessing listening. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. Savignon, S. Communicative language teaching: Linguistic theory and classroom practice. Thornbury, S. How to teach grammar. Harlow, UK: Pearson Education, 1999. Ellis, R. Second language acquisition. Oxford University Press, 1997.

Požadavky

viz popis předmětu

Garant

doc. Natalia Orlova, CSc.