Předmět Souborná zkouška Didaktika (KAJ / 4416)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / 4416 - Souborná zkouška Didaktika, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
viz popis předmětu
Získané způsobilosti
viz popis předmětu
Literatura
Ur, P. A Course in Language Teaching - Practice and Theory. Cambridge University Press, 2007. ISBN 978-0-521-4499.Newby, D., Allan, R., Fenner, A.-B., Jones, B., Komorowska, H. and Soghikyan, K. European portfolio for student teachers of languages. A Reflection tool for language teacher education. Strasbourg/Graz, 2007. Ur, P. Grammar Practice Activities - A Practical Guide for Teacher. Cambridge University Press, 2006. ISBN 978-0-521-33847-9.Thornbury, S. How to teach vocabulary. Harlow, UK: Pearson Education, 2002. Thornbury, S. How to teach vocabulary. Harlow, 2002. Scrivener, J. Learning teaching. Second edition. Oxford, 2005. Brown, H. D. Teaching by principles. An interactive approach to language pedagogy. New York: Pearson Education, 2007. Brown, D. H. Teaching by principles: An interactive approach to language pedagogy. Third edition. New York, 2007. Celce-Murcia, M. Teaching English as a second or foreign language. Heinle & Heinle, 2001. Harmer, J. The practice of English language teaching. London: Longman ELT, 2007. Harmer, J. The practice of English language teaching. London: Longman, 2007. Richards, J.c., Rodgers, T.S. Approaches and Methods in Language Teaching, CUP. 1986. Luoma, S. Assessing Speaking. 2004. Thornbury, S. How to teach speaking. Harlow, 2005. Larsen-Freeman, D. Teaching language: From grammar to grammaring. New York, 2002. Buck, G. Assessing listening. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. Savignon, S. Communicative language teaching: Linguistic theory and classroom practice. Thornbury, S. How to teach grammar. Harlow, UK: Pearson Education, 1999. Ellis, R. Second language acquisition. Oxford University Press, 1997.
Požadavky
viz popis předmětu
Garant
doc. Natalia Orlova, CSc.