Předmět Metody výuky žáků mladšího školního věku (KAJ / 4423)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / 4423 - Metody výuky žáků mladšího školního věku, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Příklady témat zvolených pro přípravu učitelů v daném studijním předmětu: Children learning a foreign language: synchronic and diachronic overview. Age and First/Second Language Acquisition. Characteristics of young language learners. Class management and atmosphere. Elements of dramatization. Teaching vocabulary and grammar to young learners: problems and solutions. Beginning oral communication. Teaching pronunciation. Developing listening skills and comprehension. Teaching reading to young learners. Rhymes and songs in teaching EFL to young learners.
Získané způsobilosti
Na konci semestru bude student umět organizovat práci různých skupin žáků mladšího školního věku, zejména činnosti rozvíjející komunikativní dovednosti; prezentovat novou slovní zásobu a mluvnici anglického jazyka a přitom si uvědomovat zvláštnosti vývoje žáků mladšího školního věku; uvědomovat si jak rozvíjet čtecí dovednosti u žáků mladšího školního věku; vhodně vybírat a adaptovat materiály pro výuku jazykových dovedností pro cílové skupiny žáků.
Literatura
Scott, W., & Ytreberg, S. Teaching English to children. Harlow, 1990. Cameron, L. Teaching English to young learners. Cambridge, 2001. Brewster, J., Ellis, G. & Girard, D. The primary English teacher?s guide. London: Penguin English, 2002. Scrivener, J. Learning teaching. Second edition. Oxford, 2005. Slattery, M. Learning with bear. Oxford, 2008. Gordon, T. Teaching young children a second language. Praeger Publisher, 2007. Phillips, S. Young learners. Oxford: Oxford University Press, 2003.
Požadavky
viz http://www.pf.ujep.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=59&Itemid=1131
Garant
doc. Natalia Orlova, CSc.