Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Metody hodnocení žáka a studenta (KAJ / 4434)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / 4434 - Metody hodnocení žáka a studenta, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Studenti budou prakticky aplikovat získané teoretické poznatky v simulovaných situacích (microteaching, role-play). Důraz bude kladen na seznámení s alternativními metodami hodnocení (např. sebehodnocení, žákovské portfolio).

Získané způsobilosti

Na konci semestru dokáží studenti identifikovat výhody, nevýhody a limity konkrétních metod testování a hodnocení v konkrétní situaci, dokáží vybrat vhodnou metodu v závislosti na účelu a na specifikách cílové skupiny. Jsou schopni navrhnout validní a reliabilní test. Dokáží využívat alternativních metod hodnocení, napsat slovní hodnocení, vést žáka k objektivnímu sebehodnocení pomocí jazykového portfolia.

Literatura

Brown, D. H. Teaching by principles: An interactive approach to language pedagogy. Third edition. New York, 2007. Celce-Murcia, M. Teaching English as a second or foreign language. Heinle & Heinle, 2001. Bohuslavová, L. Evropské jazykové portfolio: pro dospělé studenty v České republice. Praha: Klett, 2007. Bachman, Lyle F. & Palmer, A. Language assessment in practice: developing language assessments and justifying their use in the real worl. Oxford: Oxford University Press, 2010. Brown, D. & Abeywickrama, P. Language Assessment: Principles and classroom practice. NY: Pearson Education, 2010.

Požadavky

aktivita v hodinách, 1 projekt

Garant

Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.