Předmět Didaktika anglického jazyka 2 (KAJ / 4622)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / 4622 - Didaktika anglického jazyka 2, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Hlavní témata probíraná v tomto studijním předmětu (v AJ) budou následující:Lesson planning. The nature of speaking. Spoken language. Difference between speech and writing. Characteristics of Oral Interaction. Interaction Skills. Stimulating oral interaction in the classroom. Speaking micro skills. Types of classroom speaking performance. Comparative analyses of the frameworks for oral skills activities. Designing assessment tasks for basic types of speaking.
Získané způsobilosti
Na konci výuky v tomto předmětu budou studenti - aplikovat principy komunikační výuky jazyka a dokáží navrhnout ústní cvičení pro práci ve třídě při výuce angličtiny jako cizího jazyka.- analyzovat typy mluveného projevu ve třídě;- budou si uvědomovat základní princip(y) hodnocení mluvených projevů jako samostatné dovednosti a rovněž tak i dovednosti, která se svázaná s dalšími třemi dovednostmi. - získají další zkušenosti při plánování, tvorbě a vedení strukturovaných a ucelených hodin výuky angličtiny jako cizího jazyka na různých jazykových úrovních.
Literatura
Newby, D., Allan, R., Ferner, A.- B., Jones, B., Komorowska, H. and Soghikyan, K. European portfolio for student teachers of languages. A reflection tool for language teacher education. 2007. Scrivener, G. Learning teaching: A guidebook for English language teachers. Macmillan, 2005. Brown, H. D. Teaching by principles. An interactive approach to language pedagogy. NY: Pearson Education, 2007. Celce-Murcia, M. Teaching English as a second or foreign language. 2001. Luoma, S. Assessing speaking. Cambridge: Cambridge University Press, 2004. Thornbury, S. How to teach speaking. London: Pearson education, 2006.
Požadavky
- 80% účast na seminářích- aktivní účast na diskusích v semináři. - příprava na vzájemné vyučování mezi členy třídy budoucích učitelů,- pravidelná reflexe v souvislosti s využitím portfolia EPOSTL, zejména na tvorbě materiálu týkajícího se sebehodnocení v EPOSTLu.
Garant
doc. Natalia Orlova, CSc.