Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika anglického jazyka III (KAJ / 6041)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / 6041 - Didaktika anglického jazyka III, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Témata kurzu:Základní principy plánování hodiny (revize před školní praxí).Evropské stupnice jazykových znalostí. Hodnotící kritéria, komunikativní aktivity a komunikativní kompetenceAlternativní hodnocení.Projektová práce a její organizace.Zásady osnov a jejich organizace.Učitelův profesní rozvoj

Získané způsobilosti

Na konci kurzu se očekává, že studenti:- dále rozvínuli svou schopnost sebereflexe ve svých třídních praxích (jako učitelé i jako studenti angličtiny);- získali zkušenosti při vytváření a realizaci strukturované a ucelené lekce EFL na různých úrovních způsobilosti;- využívají evropské stupnice deskriptorů jazykové znalosti a českých kurikulárních dokumentů;- jsou schopni aplikovat kritéria hodnocení pro různé typy výstupů žáků;- používají alternativní možnosti hodnocení ve třídě;- obohatili svůj repertoár účinných aktivity

Literatura

Common European framework of reference for languages. Learning, teaching, assessment. CUP, 2001. Brown, H. D. Teaching by Principles. New York, 2001. Rámcový vzdělávací program. 2005. Celce-Murcia, M. Teaching English as a second or foreign language. 2001. Harmer, J. The Practice of English language teaching. Harlow, 2007.

Požadavky

- 80% docházka.- Práce na projektu zkoumající vybraný problém TEFL (PowerPointová prezentace v semináři s přiloženým handoutem pro pro ostatní studenty učitelství upřesňující definice klíčových pojmů, možných výsledků a činností, které mohou být použity pro určitou skupinu studentů - věk, úroveň, atd.)- Srovnávací analýza dvou EFL osnov přijatých na školách v Evropské unii (zaměření na cíle, výstupy žáků a různé aspekty komunikativní kompetence cca 750 slov.). Zdroje: Foreign Language teaching in Schools in Europe. Eurydice, www.eurydice.org. http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/thematic_studies_archives_en.php- Pravidelná reflexe "can-do" výroků v sebehodnotící části EPOSTLu.

Garant

doc. Natalia Orlova, CSc.

Vyučující

doc. Natalia Orlova, CSc.doc. Natalia Orlova, CSc.