Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika anglického jazyka I (KAJ / 6045)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / 6045 - Didaktika anglického jazyka I, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Vývoj výuky jazyka: stručný historický přehled.Osvícený, eklektický přístup; předmět výuky EFL. Učitel "profesionál".Slovní zásoba jako nedílná součást S, L, R a W. Pojem "sub/micro/enabling" dovedností.Gramatika jako nedílná součást S, L, R a W; základní principy výuky gramatiky.Výuka poslechu: principy a postupy. Školní aktivity pro rozvoj poslechu s porozuměním. Vztah mezi poslechem a mluvením.Výuka čtení. Strategie pro čtení s porozuměním.

Získané způsobilosti

Na konci kurzu se očekává, že studenti: pochopili problémy a koncepty pedagogického výzkumu, které se vztahují k výuce EFL. jsou schopni představit gramatických jevy a pomoci žákům je procvičovat ve smysluplném kontextu a souvisejících činnostech. vybírají a vytvářejí aktivity, které pomáhají žákům naučít se slovní zásobu. aplikují principy vytváření poslechových metod ve své vlastní třídě. získali znalosti v oblasti plánování, vytváření a poskytování strukturovaných a ucelených lekcí EFL.

Literatura

Thornbury, S. How to teach grammar. Pearson, 1999. Thornbury, S. How to teach vocabulary. Harlow, 2002. Brown, H. D. Teaching by Principles. New York, 2001. Celce-Murcia, M. (ed.). Teaching English as a second or foreign language. Third edition. Heinle & Heinle, New York, 2001. Buck, G. Assessing Listening. CUP, 2001. Ellis, R. Current Issues in the Teaching of grammar: An SLA Perspective. . TESOL Quarterly 40, 2006. Nunan, D. Language Teaching Methodology. London, 1991. Ur, P. A Course in Language Teaching. Cambridge, 1996. Harmer, J. The Practice of English language teaching. Harlow, 2007.

Požadavky

- 80% docházka.- Aktivní účast na semináři. Je důležité, aby studenti přicházeli do třídy připraveni diskutovat o zadané četbě.- Výuka vrstevníků - aktivity pro procvičení gramatiky v mluvení.- Výuka vrstevníků - úkol zaměřený na rozvoj poslechových dovedností.- Pravidelná reflexe "can-do" výroků v sebehodnotící části EPOSTLu.

Garant

doc. Natalia Orlova, CSc.

Vyučující

doc. Natalia Orlova, CSc.doc. Natalia Orlova, CSc.