Předmět Didaktika anglického jazyka II (KAJ / 6048)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / 6048 - Didaktika anglického jazyka II, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Povaha mluvení. Mluvený jazyk. Rozdíl mezi řečí a psaním.Charakteristika ústní interakce. Interakční dovednosti.Stimulace ústní interakce ve třídě. "Micro skills" mluvení.Druhy mluveného projevu ve třídě.Srovnávací analýzy aktivit týkajících se ústních dovedností.Navrhování úkolů v rámci posuzování základních typů mluvení.Výuka postupu čtení.Kreativní použití učebnice.
Získané způsobilosti
Na konci kurzu se očekává, že studenti:1. jsou schopni aplikovat principy komunikativní jazykové výuky k vytváření ústních aktivit v EFL třídě.2. jsou schopni analyzovat druhy mluveného projevu ve třídě.3. uvědomují si odůvodnění pro posouzení mluvy jako samostatné dovednosti a jako dovednosti, která se integruje s dalšími třemi dovednostmi.4. se naučili další principy výuky postupu čtení pro mladší žáky.5. získali další zkušenosti v oblasti plánování, vytváření a poskytování strukturovaných a ucelených lekcí EFL na různých úrovních způsobilosti.
Literatura
Brown, H. D. Principles of Language Learning and Teaching. New York, 2000. Brown, H. D. Teaching by Principles. New York, 2001. Celce-Murcia, M. Teaching English as a second or foreign language. Heinle & Heinle, 2001. Luoma, S. Assessing Speaking. 2004. Nunan, D. Language Teaching Methodology. London, 1991. Bygate, M. Speaking. OUP, 1987. Harmer, J. The Practice of English language teaching. Harlow, 2007.
Požadavky
- 80% docházka.- Aktivní účast na semináři na základě zadané četby.- Studium učebnice, kterou lze použít při praxi. Vytvoření tří po sobě jdoucích plánů hodin založených na jedné kapitole a jejich prodiskutování ve třídě.- Vytvoření obrázových/textových/video aktivit pro rozvoj plynulosti mluvy a jejich použití při výuce ve třídě. - Pravidelná reflexe "can-do" výroků v sebehodnotící části EPOSTLu.- Sebereflexní pojednání po učitelské praxi.
Garant
doc. Natalia Orlova, CSc.