Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika anglického jazyka III (KAJ / 6051)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / 6051 - Didaktika anglického jazyka III, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Témata kurzu:Základní principy plánování hodiny (revize před školní praxí).Evropské stupnice jazykových znalostí. Hodnotící kritéria, komunikativní aktivity a komunikativní kompetenceAlternativní hodnocení.Projektová práce a její organizace.Zásady osnov a jejich organizace.Učitelův profesní rozvoj

Získané způsobilosti

Na konci kurzu se očekává, že studenti:- dále rozvínuli svou schopnost sebereflexe ve svých třídních praxích (jako učitelé i jako studenti angličtiny);- získali zkušenosti při vytváření a realizaci strukturované a ucelené lekce EFL na různých úrovních způsobilosti;- využívají evropské stupnice deskriptorů jazykové znalosti a českých kurikulárních dokumentů;- jsou schopni aplikovat kritéria hodnocení pro různé typy výstupů žáků;- používají alternativní možnosti hodnocení ve třídě;- obohatili svůj repertoár účinných aktivity

Literatura

Common European framework of reference for languages. Learning, teaching, assessment. 2001. Brown, H.D. Language Assessment - Principles and Classroom Practice . 2007. Brown, H. D. Teaching by Principles. New York, 2001. Celce-Murcia, M.(. Teaching English as a second or foreign language. 2001. Rámcový vzdělávací program. Praha, 2005. Harmer, J. The Practice of English language teaching. Harlow, 2007.

Požadavky

- 80% docházka.- Práce na projektu zkoumající vybraný problém TEFL (PowerPointová prezentace v semináři s přiloženým handoutem pro pro ostatní studenty učitelství upřesňující definice klíčových pojmů, možných výsledků a činností, které mohou být použity pro určitou skupinu studentů - věk, úroveň, atd.)- Srovnávací analýza dvou EFL osnov přijatých na školách v Evropské unii (zaměření na cíle, výstupy žáků a různé aspekty komunikativní kompetence cca 750 slov.). Zdroje: Foreign Language teaching in Schools in Europe. Eurydice, www.eurydice.org. http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/thematic_studies_archives_en.php- Pravidelná reflexe "can-do" výroků v sebehodnotící části EPOSTLu.

Garant

doc. Natalia Orlova, CSc.

Vyučující

doc. Natalia Orlova, CSc.doc. Natalia Orlova, CSc.