Předmět Didaktika výuky anglického jazyka III (KAJ / 6085)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / 6085 - Didaktika výuky anglického jazyka III, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Témata kurzu:Základní principy plánování hodiny (revize před školní praxí).Evropské stupnice jazykových znalostí. Hodnotící kritéria, komunikativní aktivity a komunikativní kompetenceAlternativní hodnocení.Projektová práce a její organizace.Zásady osnov a jejich organizace.Učitelův profesní rozvoj
Získané způsobilosti
Studenti dokážou vysvětlit gramatické téma či problém, ovládají různé způsoby prezentace slovní zásoby, jsou schopni správě časově rozvrhnout hodinu a připravit variabilní způsoby procvičení nové látky.
Literatura
Slattery, M., & Willis, J. English for primary teachers. Oxford, 2001. Thornbury, S. How to teach speaking. Harlow, 2005. Thornbury, S. How to teach vocabulary. Harlow, 2002. McKay, P. Assessing young language learners. Cambridge, 2006. Moon, J. Children learning English. Oxford, 2000. Brown, D. H. Teaching by principles: An interactive approach to language pedagogy. Third edition. New York, 2007. Cameron, L. Teaching English to young learners. Cambridge, 2001.
Požadavky
- 80% docházka.- Práce na projektu zkoumající vybraný problém TEFL (PowerPointová prezentace v semináři s přiloženým handoutem pro pro ostatní studenty učitelství upřesňující definice klíčových pojmů, možných výsledků a činností, které mohou být použity pro určitou skupinu studentů - věk, úroveň, atd.)- Srovnávací analýza dvou EFL osnov přijatých na školách v Evropské unii (zaměření na cíle, výstupy žáků a různé aspekty komunikativní kompetence cca 750 slov.). Zdroje: Foreign Language teaching in Schools in Europe. Eurydice, www.eurydice.org. http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/thematic_studies_archives_en.php- Pravidelná reflexe "can-do" výroků v sebehodnotící části EPOSTLu.
Garant
doc. Natalia Orlova, CSc.Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D.