Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Příprava výukových audio/video programů (KAJ / 6139)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAJ / 6139 - Příprava výukových audio/video programů, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Druhy materiálů pro výuku angličtiny jako cizího jazyka. Kritéria výběru.2. Poslech jako dovednost. Výzkum v oblasti poslechu s porozuměním.3. Problémy poslechu s porozuměním.4. Zásady organizování aktivit poslechu s porozuměním.5. Začlenění vizuálních pomůcek v hodinách anglického jazyka. Typy videí.6. Běžné výukové metody a aktivity s použitím videa.7. Aktivní sledování a porozumění.8. Aktivity spojené s tvorbou videí.9. Video jako nástroj pro sebereflexi.

Získané způsobilosti

Po absolvování kursu budou studenti schopni:1. podle zvolených kritérií vybrat poslechový materiál optimální pro potřeby svých žáků2. aplikovat principy tvorby poslechových aktivit3. plánovat a učit strukturovanou a koherentní hodiny anglického jazyka s využitím auterntických a neautentických audio a videomateriálů.

Literatura

Buck, G. Assessing Listening. Cambridge, 2001. Anderson, A. Lynch, T. Listening. Oxford, 1980. Stempleski, S., Tomalin, B. Video in Action. 2002. Lonergan, J. Video in Language Teaching. Cambridge, 1984.

Požadavky

- 80% docházka- výběr autentického materiálu pro poslech, vytváření aktivit pro poslech s porozuměním, představení v hodině.- výběr video klipu (autentického nebo neautentického) s ohledem na didaktické cíle, které lze dosáhnout jeho použitím v EFL třídě, vytvoření úkolu zaleženého na videu.

Garant

doc. Natalia Orlova, CSc.

Vyučující

doc. Natalia Orlova, CSc.