Předmět Multimediální komunikace (KBO / 4206)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KBO / 4206 - Multimediální komunikace, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Úvod do problematiky multimediální komunikace.2. Logo v. značka a jejich chápání.3. Komunikace s médii a její pravidla.4. Reklama v. public relations.5. Marketingová komunikace.6. Corporate identity jako komunikační nástroj uvnitř i navenek.7. Tištěná prezentace a tiskařské technologie.8. Internetová prezentace.9. Redakční systémy.10. Mýtus všemocných sociálních sítí.11. Branding I. - budování značky a její život.12. Branding II. - propast mezi rozumem a emocemi.13. - 14. Případové studie.
Získané způsobilosti
Student umí vyhledávat a třídit informace z různých komunikačních kanálů, dovede využít jejich potenciál, prokazuje samostatnost a kreativitu v rozboru a tvorbě multimediálních komunikátů.
Literatura
Pelsmacker, P., Geuens, M., Bergr, J. V. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. Ogilvy, D. Ogilvy o reklamě. Praha: Management Press, 2011. Reifová, I. Slovník mediální komunikace. Neumeier, M. The Brand Gap. Praha: AnFas, 2008. Mcquail, D. Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál, 1999. Mikuláštík, M. Komunikační dovednosti v praxi. Praha: Grada, 2010. Špačková, A. Moderní rétorika. Praha: Grada, 2009.
Požadavky
docházka aktivita samostatný výstuptest
Garant
Mgr. Michal Červenka