Předmět Vizuální komunikace (KBO / 4240)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KBO / 4240 - Vizuální komunikace, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Vizuální kultura.2. Základní pojmy a terminologie.3. Kultura a média.4. Filozofické a sociologické kontexty.5. Estetika. Etika. Morální aspekty.6. Reklama a marketing.7. Možnosti dokumentace a prezentace.8. Pravidla tvorby elektronické prezentace.9. Grafický design.10. Propagace.11. Corporate identity.12. Management a public relations.13. Webová prezentace.14. Fundraising. Neziskové organizace. Lobbing.
Získané způsobilosti
Student získá základní kompetence v oblasti vizuální gramotnosti, disponuje předpoklady k analýze vizuálně obrazného vyjádření v nových médiích, dokáže nalézat souvislosti vizuální kultury v aktuálních společenských podmínkách.
Literatura
Adorno, T., W. Estetická teorie. Praha: Panglos, 1997. Bystřický, J., Mucha, I. K filozofii médií. Praha: Vydavatelství, 2007. Kesner, L. Média a obraznost. Praha: České sekce Insea, 2000. Jirák, J., Köpplová, B. Média a společnost. Stručný úvod do studia médií a mediální komunikace. Praha: Portál, 2003. Filipová, M., Rampley, M. Možnosti vizuálních studií. Brno: MU, 2007. McLuhan, M. Jak rozumět médiím: extenze člověka. Odeon, 1991. Reifová, I., et al. Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004. McQuail, D. Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál, 2009.
Požadavky
docházka aktivita samostatný výstuptest
Garant
Mgr. Miroslav Hašek