Předmět Hudba a média (KHV / 6103)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KHV / 6103 - Hudba a média, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
5-fázový koncept komunikace (zhodnocení stavu, stanovení cílů, plánování kampaně, vyhodnocení přínosů).Způsoby sebeprezentace.Význam komunikace (vzbudit pozornost, navodit důvěru, vejít ve známost) a z něho vycházející cíle mediální komunikace (známost, důvěra, podpora, zájem).Proces plánování kampaně (vyvolávací faktor; inzerce, přímá informace, dokumentace; poznávací znamení instituce - Corporate Design; věcná kooperace; internetová prezentace, prezentační složka umělce, mediální práce - rozhovory apod.; osobní kontakty; vydávané programy, akce pro publikum, ankety, oběžníky; vize do budoucnosti).Metody a prostředky komunikace, základní principy komunikace (řečnická blízkost k cílové skupině, způsoby formulací vztažené na adresáta).Význam vztahu Corporate Identity - Corporate Design v mediální prezentaci, jednotné identifikační znaky instituce; vytvoření specifického identifikujícího Corporate Design, které bude podporovat vlastní Corporate Identity.
Získané způsobilosti
Získání přehledu o práci hudebních institucí s veřejností a médii.
Literatura
Lyng, R. Die Praxis im Musikbusiness ("Praxe v hudebním podniku"). Mandel, B. PR in Kunst und Kultur ("PR v umění a kultuře"), Frankfurter Allgemeine Buch, 2004. Schneidewind, P. - Tröndle, M. Selbstmanagement im Musikbetrieb ("Automanagement v hudební instituci"), nakladatelství Transcript, Bielefeld 2003.
Požadavky
70% docházka
Garant
PhDr. Lenka Přibylová, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Gabriela Wingender