Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Hudba a média (KHV / 6103)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KHV / 6103 - Hudba a média, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

5-fázový koncept komunikace (zhodnocení stavu, stanovení cílů, plánování kampaně, vyhodnocení přínosů).Způsoby sebeprezentace.Význam komunikace (vzbudit pozornost, navodit důvěru, vejít ve známost) a z něho vycházející cíle mediální komunikace (známost, důvěra, podpora, zájem).Proces plánování kampaně (vyvolávací faktor; inzerce, přímá informace, dokumentace; poznávací znamení instituce - Corporate Design; věcná kooperace; internetová prezentace, prezentační složka umělce, mediální práce - rozhovory apod.; osobní kontakty; vydávané programy, akce pro publikum, ankety, oběžníky; vize do budoucnosti).Metody a prostředky komunikace, základní principy komunikace (řečnická blízkost k cílové skupině, způsoby formulací vztažené na adresáta).Význam vztahu Corporate Identity - Corporate Design v mediální prezentaci, jednotné identifikační znaky instituce; vytvoření specifického identifikujícího Corporate Design, které bude podporovat vlastní Corporate Identity.

Získané způsobilosti

Získání přehledu o práci hudebních institucí s veřejností a médii.

Literatura

Lyng, R. Die Praxis im Musikbusiness ("Praxe v hudebním podniku"). Mandel, B. PR in Kunst und Kultur ("PR v umění a kultuře"), Frankfurter Allgemeine Buch, 2004. Schneidewind, P. - Tröndle, M. Selbstmanagement im Musikbetrieb ("Automanagement v hudební instituci"), nakladatelství Transcript, Bielefeld 2003.

Požadavky

70% docházka

Garant

PhDr. Lenka Přibylová, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Gabriela Wingender