Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Spec. metodiky předmětů I -1.s+sp (KPG / 0095)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPG / 0095 - Spec. metodiky předmětů I -1.s+sp, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Integrace a integrativní přístupy2. Obecné metody vzdělávání3. Vzdělávací prostředí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami4. Vzdělávání jedinců s tělesným postižením a zdravotním znevýhodněním a autismem5. Vzdělávání jedinců s mentálním postižením6. Školská soustava pro žáky s mentálním postižením, vzdělávací programy pro žáky s mentálním postižením7. Didaktika osob s mentálním postižením8. Metody užívané ve speciálních školách9. Rozbor vzdělávacího programu Zvláštní škola/RVP ZV příloha A10. Rozbor vzdělávacího programu Pomocná škola11. Srovnávání metodických postupů na praktické a speciální ZŠ12. Rozbor programu Praktické školy a metodika na ní užívaná13. Náslechové hodiny na ZŠ praktické14. Náslechové hodiny na ZS speciální

Získané způsobilosti

Student dokáže vysvětlit jednotlivá edukační východiska vzdělávání žáků s různým typem speciálních vzdělávacích potřeb. Dokáže analyzovat prostředí pro edukaci žáků se speciální vzdělávací potřebou s důrazem na vytváření inkluzivního přístupu ve vzdělávání žáků se speciální vzdělávací potřebou. Ovládá základní metody edukace žáků se speciální vzdělávací potřebou, orientuje se v současných vzdělávacích programech pro žáky s různým typem mentálního postižení.

Literatura

KERNEROVÁ, S. Dítě se speciálními potřebami. Praha: Portál, 1997. ISBN 80-7178147-9.MICHALOVÁ, Z. Dys? Specifické poruchy učení na druhém stupni ZŠ a na školách středních. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2004. ISBN 80-7311-021-0.LANG, G., BERERICHOVÁ, CH. Každé dítě potřebuje speciální přístup. Praha: Portál, 1998. ISBN 80-7178-144-4.Tymichová, H. Nauč mě číst a psát. Praha: SPN, 1992. ISBN 80-04-26186-8.SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha: ISV, 1999. ISBN 80-85866-33-1.NELEŠOVSKÁ, A. Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-0738-1.ZELINKOVÁ, O. Poruchy učení. Praha: Portál, 2003. ISBN 80-7178-800-7.VALENTA, M., MÜLLER, O. Psychopedie. Praha: Parta, 2003. ISBN 80-7320-039-2.Kalhous, Z., Obst, O. Školní didaktika. Portál, Praha, 2002. ISBN 80-7178-253-X.POKORNÁ, V. Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení. Praha: Portál, 2000. ISBN 80-7178-151-7.

Garant

Mgr. Martin Kaftan