Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Základy marketingu II - PVČ mod. A (KPG / 0245)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPG / 0245 - Základy marketingu II - PVČ mod. A, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Zákonitosti fungování trhuPodnikatelské koncepceMarketingové strategieMarketingové prostředíAnalýza vnějšího prostředíAnalýzy vnitřního prostředíMarketingový mixNákupní chování spotřebitelůNákupní chování organizacíNeziskový sektorVeřejné financePřímý marketingFundraising

Získané způsobilosti

Na základě analýz vnějšího a vnitřního prostředí jsou studenti schopni zpracovat a realizovat marketingovou strategii organizace, efektivně řídit propagaci organizace, získávat prostředky na činnost.

Literatura

NASH, E. Direct marketing. Praha: Computer Press, 2003. Synek, M. a kol. Manažerská ekonomika.Grada 2007. Praha: Grada Publishing, 2000. FORET, M. a kol. Marketing - základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing školy. Liberec: TU, 2000. ISBN 80-7083-460-9.MARUANI, L. Abeceda marketingu. Praha: Management Press, 2005. Kotler, P.; Trias, de Bes F. Inovativní marketing, (Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků). Praha, Grada Publishing, 2005. SMITH, P. Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000.

Požadavky

Požadavky dle pokynů vyučujícího

Garant

Ing. Ivana Kratochvílová, PhD.