Předmět Základy marketingu II - PVČ mod. A (KPG / 0245)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPG / 0245 - Základy marketingu II - PVČ mod. A, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Zákonitosti fungování trhuPodnikatelské koncepceMarketingové strategieMarketingové prostředíAnalýza vnějšího prostředíAnalýzy vnitřního prostředíMarketingový mixNákupní chování spotřebitelůNákupní chování organizacíNeziskový sektorVeřejné financePřímý marketingFundraising
Získané způsobilosti
Na základě analýz vnějšího a vnitřního prostředí jsou studenti schopni zpracovat a realizovat marketingovou strategii organizace, efektivně řídit propagaci organizace, získávat prostředky na činnost.
Literatura
NASH, E. Direct marketing. Praha: Computer Press, 2003. Synek, M. a kol. Manažerská ekonomika.Grada 2007. Praha: Grada Publishing, 2000. FORET, M. a kol. Marketing - základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing školy. Liberec: TU, 2000. ISBN 80-7083-460-9.MARUANI, L. Abeceda marketingu. Praha: Management Press, 2005. Kotler, P.; Trias, de Bes F. Inovativní marketing, (Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků). Praha, Grada Publishing, 2005. SMITH, P. Moderní marketing. Praha: Computer Press, 2000.
Požadavky
Požadavky dle pokynů vyučujícího
Garant
Ing. Ivana Kratochvílová, PhD.