Předmět Profesní poradenství (KPG / 6059)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPG / 6059 - Profesní poradenství, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. ZÁKLADY MANAGEMENTU se zaměřením na kompetence k rozvoji a zdokonalování v profesi a v oblasti vedení dalších lidí.2. Okruh řešící problematiku EMOČNÍ INTELIGENCE tak, aby bylo dosaženo lepšího porozumění ostatním lidem.3. Problematika SYNDROMU VYHOŘENÍ, kdy je studium zaměřeno na prevenci a identifikaci tohoto fenoménu.4. ZÁKLADY RÉTORIKY, kdy by měl absolvent dosáhnout zlepšení komunikačních a sebeprezentačních
Získané způsobilosti
Studenti porozumí základním termínům z oblasti managementu, emoční inteligence, inteligence a prevence syndromu vyhoření a z oblasti rétoriky. Dokážou charakterizovat jednotlivé problémové okruhy a určit trajektorii vlastního zdokonalování a rozvoje v těchto okruzích u sebe i u svých profesních partnerů.
Literatura
VENDEL, Š. Kariérové poradenství. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-1731-9.DONELLY, GIBSON, IVANCEVICH. Management. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-422-3.KLEIBL, J., DVOŘÁKOVÁ, Z., ŠUBRT, B. Řízení lidských zdrojů. Praha: C.H.Beck, 2001. ISBN 80-7179-389-2.VETEŠKA, J., VACÍNOVÁ, T. Aktuální otázky vzdělávání dospělých. Praha: UJAK, 2011. ISBN 978-80-7452-012-9.MARGRETTA, J. Co je to management. Praha: Management Press, 2004. ISBN 80-7261-106-2.BERTL, I. Grafologie v andragogickém a profesním poradenství. Ústí nad Labem: UJEP, 2011. ISBN 978-80-7414-404-2.MONROE, J. Ideální kariéra a zaměstnání. Prha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1947-4.HAVIGEROVÁ, M. Pět pohledů na nadání. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3857-4.
Požadavky
Požadavky dle pokynů vyučujícího
Garant
PhDr. Slavomil Fischer, Ph.D. MBA
Vyučující
PhDr. Ing. Ivan BertlPhDr. Jan Hábl, Ph.D.