Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mediální výchova (KPR / 4018)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPR / 4018 - Mediální výchova, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Média historický vývoj komunikačních kanálů a proměna jejich úloh.2. Soudobá média a jejich role ve fungování společnosti3. Zásady spolupráce s médii tiskový zákon možnosti a hranice4. Tisková zpráva a tiskové oznámení5. Základy online existence www stránky6. Sociální sítě jako fenomén komunikace nejen s veřejností7. Marketing, reklama,8. Public relations - bez veřejnosti to zkrátka nejde9. Krizová komunikace10. Značka a zásady jejího budování11. Design ve službě komunikace s veřejností12. Interní komunikace jako součást budování značky

Získané způsobilosti

Student se v rámci seminářů zorientuje v základních pojmech mediální komunikace a mediální výchovy. V rámci seminářů si osvojí kompetence k základním způsobům komunikace s médii a využívání komunikačních kanálů směrem k veřejnosti, naučí se základním technikám vedoucím k posílení značky a efektivní prezentace instituce nejen v online světě. V rámci seminářů se student naučí základním technikám krizové komunikace s médii, s niž je úzce spojena znalost "tiskového zákona".

Literatura

Marty Neumeier. Brand Gap, AnFas. Praha, 2008. JIRÁK, J., KÖPPLOVÁ, B. Masová média. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-466-3.KOTLER, P. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.Kunczik, M. Základy masové komunikace. Praha: Karolinum, 1995. Svoboda, V. Public Relations moderně a účinně. Praha, 2006. Reifová, I. Slovník mediální komunikace Praha Portál 2004.

Požadavky

Samostatnost, aktivita, kreativní přístup, schopnost práce v týmu, základní komunikační dovednosti slovem i písmem

Garant

Mgr. Michal Červenka

Vyučující

Mgr. Michal Červenka