Předmět Mediální výchova (KPR / 4019)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPR / 4019 - Mediální výchova, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Média historický vývoj komunikačních kanálů a proměna jejich úloh.2. Soudobá média a jejich role ve fungování společnosti3. Zásady spolupráce s médii tiskový zákon možnosti a hranice4. Tisková zpráva a tiskové oznámení5. Základy online existence www stránky6. Sociální sítě jako fenomén komunikace nejen s veřejností7. Marketing, reklama,8. Public relations - bez veřejnosti to zkrátka nejde9. Krizová komunikace10. Značka a zásady jejího budování11. Design ve službě komunikace s veřejností12. Interní komunikace jako součást budování značky
Získané způsobilosti
Student se v rámci seminářů zorientuje v základních pojmech mediální komunikace a mediální výchovy. V rámci seminářů si osvojí kompetence k základním způsobům komunikace s médii a využívání komunikačních kanálů směrem k veřejnosti, naučí se základním technikám vedoucím k posílení značky a efektivní prezentace instituce nejen v online světě. V rámci seminářů se student naučí základním technikám krizové komunikace s médii, s niž je úzce spojena znalost "tiskového zákona".
Literatura
Marty Neumeier. Brand Gap, AnFas. Praha, 2008. JIRÁK, J., KÖPPLOVÁ, B. Média a společnost. Portál, Praha, 2007. Kottler, P. Moderní marketing. Praha, Grada, 2007. Kunczik, M. Základy masové komunikace. Praha: Karolinum, 1995. Svoboda, V. Public Relations moderně a účinně. Praha, 2006. Reifová, I. Slovník mediální komunikace Praha Portál 2004.
Požadavky
Samostatnost, aktivita, kreativní přístup, schopnost práce v týmu, základní komunikační dovednosti slovem i písmem