Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Aktuální problémy oboru (KPS / 6035)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPS / 6035 - Aktuální problémy oboru, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Náročné životní situace a chování pedagoga, vychovatele2. NŽS a prožívání pedagoga, vychovatele3. Komunikace v náročných životních situacích se zaměřením na transakční analýzu4. Agresivita a možnosti její prevence5. Šikana a možnosti její prevence6. Závislosti a možnosti jejich prevence7. Syndrom vyhoření zvládání a prevence

Získané způsobilosti

Těžiště výuky spočívá v pochopení holistického přístupu k práci s lidmi v závislosti na podmínkách, poznání, zkušenostech a věkových zvláštnostech

Literatura

Křivohlavý, J. Jak přežít vztek, zlost a agresi. Grada , Praha 2009. ISBN 80-247-0818-3.VALIŠOVÁ, A. Jak získavat, udržet a neztrácet autoritu. Grada, Praha, 2009. ISBN 978-80-247-2282-5.Horská,V. Koučování ve školní praxi. Praha Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2450-8.Hill, G. Moderní psychologie, Portál, Praha, 2003. Vágnerová, M., Hadj- Moussová, Z., Štech, S. Psychologie handicapu. Karoůinum, Praha, 2004. Čáp J., Mareš J.:. Psychologie pro učitele, Portál, Praha, 2007. Goleman, D. Emoční inteligence. Praha, Columbus., 1997. ISBN 80-85928-48-5.KŘIVOHLAVÝ, J. Jak neztratit nadšení. Praha:Grada, 1998. NELEŠOVSKÁ, A. Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-0738-1.LOKŠOVÁ,I. - LOKŠA, J. Pozornost, motivace, relaxace a tvořivost dětí ve škole. Praha, Portál 1999. Portál, Praha, 1999. MATĚJČEK, Z. Psychologické eseje - z konce kariéry. Vyd. 1. Karolinum, Praha, 2004. ISBN 80-246-0892-8.MAREŠ, J. Styly učení žáků a studentů. Praha: Portál, 1998. Vágnerová. Školní poradenská psychologie pro pedagogy. Praha, 2005. ISBN 80-246-1074-4.

Požadavky

80% docházka Seminární práce (termín a způsob odevzdání dle požadavků vyučujícího) Kurz je ukončen vědomostním písemným testem či ústním zkoušením (dle požadavků vyučujícího)

Garant

doc. PhDr. Běla Hátlová, Ph.D.

Vyučující

doc. PhDr. Běla Hátlová, Ph.D.