Předmět Souvislá odborná praxe II (KTV / 4297)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KTV / 4297 - Souvislá odborná praxe II, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Student pracuje pod vedením zkušeného pracovníka ve vybrané instituci, kde aplikuje dosud získané vědomosti a zkušenosti z oblasti tělesné výchovy a sportu.
Získané způsobilosti
Prokazované znalosti a dovednosti:Znalost základů pedagogiky, didaktiky, psychologie, teorie sportů a pohybových aktivit. Student dokáže kriticky zhodnotit úroveň svých znalostí a dovedností ve vztahu k pracovním úkonům v místě praxe.Dále umí nebo je schopen:- Kriticky zhodnotit poznaný pracovní proces v místě své působnosti- Dokáže přispět odpovídajícím dílem ke zkvalitnění práce místa své působnosti- Dokáže analyzovat úroveň své připravenosti ve vztahu k činnosti, kterou během své praxe realizoval- Umí využít nově získaných poznatků a dovedností k obohacení svého spektra kompetencí pro samotný pracovní proces, do kterého se po absolvování studia může dostat. - Umí zhodnotit rovněž výsledky předchozí odborné praxe a zaujímat kritické a zároveň konstruktivní postoje k místu své působnosti v rámci praxe.
Literatura
Rychtecký, A., & Fialová, L. (1995). Didaktika školní tělesné výchovy. Praha: Univerzita Karlova. Sýkora, B., & Kostková, J. (1987). Didaktika školní tělesné výchovy. Praha: SPN. Tilinger, P. et al. (2009). Pedagogické a odborné praxe v tělesné výchově a sportu. Praha: UK. Tupý, J., Sýkora, B., & Fialová, L. (1990). Tělesná a sportovní výchova. Praha: SPN. Kyriacou, CH. (1996). Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál. Pasch, M. (1998). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál.
Požadavky
U studenta se předpokládá aktivní účast na činnostech v místě působnosti. V rámci svého působení předkládá písemnou zprávu, ve které shrnuje hodnocení pracoviště. Dokládá rovněž "Přehled činností realizovaných praktikantem s písemným hodnocením vedoucího", pracoviště hodnotí slovně nebo známkou. Popisuje vybavení pracoviště a předkládá návrh na jeho případné úpravy. Dokladem aktivní účasti studenta na praxi je rovněž předložení "Rozvrhu" (den, čas) a "Výpis realizovaných činností na pracovišti", písemné přípravy na vykonávanou činnost. Student rovněž předloží "Písemné hodnocení studenta zodpovědným pracovníkem".
Garant
PaedDr. Marcel Žák
Vyučující
Mgr. David Cihlářdoc. Mgr. Vladimír Horkel, CSc.PaedDr. Marcel Žák