Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Souvislá praxe (KTV / 6195)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KTV / 6195 - Souvislá praxe, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Cílem souvislé praxe je začlenění studentů do pracovního prostředí, na které jsou v rámci studia připravováni. Smyslem praxe je konfrontovat své získané poznatky s praxí a zajistit vzájemné obohacování jak místa působnosti, tak samotného vysokoškolského pracoviště. Tato vzájemná vazba by měla být přínosná pro obě strany tohoto procesu a samozřejmě pro studenta samotného.

Získané způsobilosti

Znalost základů pedagogiky, didaktiky, psychologie, teorie sportů a pohybových aktivit. Student dokáže kriticky zhodnotit úroveň svých znalostí a dovedností ve vztahu k pracovním úkonům v místě praxe.Dále umí nebo je schopen:- Kriticky zhodnotit poznaný pracovní proces v místě své působnosti- Dokáže přispět odpovídajícím dílem ke zkvalitnění práce místa své působnosti- Dokáže analyzovat úroveň své připravenosti ve vztahu k činnosti, kterou během své praxe realizoval- Umí využít nově získaných poznatků a dovedností k obohacení svého spektra kompetencí pro samotný pracovní proces, do kterého se po absolvování studia může dostat.

Literatura

Sýkora, B., & Kostková, J. (1987). Didaktika školní tělesné výchovy. Praha: SPN. Rychtecký, A., & Fialová, L. (1995). Didaktika školní tělesné výchovy. Praha: Univerzita Karlova. RYCHTECKÝ, A., FIALOVÁ, L. Didaktika školní tělesné výchovy: učební texty. 1.vyd. Praha: UK. 1995. Tilinger, P. et al. (2009). Pedagogické a odborné praxe v tělesné výchově a sportu. Praha: UK. TUPÝ. J.,SÝKORA, B.,FROMEL, K. Tělesná a sportovní výchova. Praha: SPN, 1990. Tupý, J., Sýkora, B., & Fialová, L. (1990). Tělesná a sportovní výchova. Praha: SPN. Kyriacou, CH. (1996). Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál. Pasch, M. (1998). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál. Videoprogramy . Vládní dokumenty MŠMT.

Požadavky

U studenta se předpokládá aktivní účast na činnostech v místě působnosti. V rámci svého působení předkládá písemnou zprávu, ve které shrnuje hodnocení pracoviště. Dokládá rovněž "Přehled činností realizovaných praktikantem s písemným hodnocením vedoucího", pracoviště hodnotí slovně nebo známkou. Popisuje vybavení pracoviště a předkládá návrh na jeho případné úpravy. Dokladem aktivní účasti studenta na praxi je rovněž předložení "Rozvrhu" (den, čas) a "Výpis realizovaných činností na pracovišti", písemné přípravy na vykonávanou činnost. Student rovněž předloží "Písemné hodnocení studenta zodpovědným pracovníkem".

Garant

PaedDr. Marcel Žák

Vyučující

PaedDr. Marcel Žák