Předmět Příprava k bakalářské práci (KTV / 6391)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KTV / 6391 - Příprava k bakalářské práci, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
| Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
|---|
Další informace
Obsah
Student si prostřednictvím absolvováním předmětu ověřuje rozsah a kvalitu svých odborných znalostí, úroveň svých poznatků k vybraným problémům a formuluje nosné myšlenky pro prezentaci před auditoriem. Zároveň se pokouší aplikovat své poznatky ve formě komplexněji pojatých prezentací, jejichž smyslem je definovat základní myšlenky a na ně vázat v rámci vědních oborů kinantropologie rozvíjející nebo doplňující poznatky. Cílem předmětu je získat dovednosti vystihnout hlavní body problematiky, kterou se student zabývá, umět obhájit svá tvrzení a svým vystoupením zaujmout posluchače. Cílem předmětu je rovněž zdůraznit význam odborného přístupu k řešení problémů v oblasti tělesné výchovy a sportu.Obsahem předmětu je také diskuse nad základními tezemi svého projektu odborné práce v tělesné výchově a sportu.
Získané způsobilosti
Student je seznámen s průběhem hodnocením a designem státní závěrečné zkoušky.
Literatura
Disman, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: Karolinum. 1993. 1993. BLAHUŠ, P. K systémovému pojetí statistických metod v metodologii empirického výzkumu chování. Praha, Karolinum,1996. 1996. HENDL, J. Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha Karolinum,1997. 1997. Jak psát odbornou práci v kinantropologii podle norem- metod, materiál, KTV PF UJEP, Ústí nad Labem. FROMEL, K. Kompendium psaní a publikování v kinantropologii. Olomouc: FTK UP. 2002. Olomouc: UP FTK, 1992. HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-820-1.FERJENČÍK, J. Úvod do metodologie psychologického výzkumu. Praha: Portál, 2000. ISBN 80-7178-367-6.GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000. ISBN 80-85931-79-6.
Požadavky
Student by v tento moment měl prezentovat ve stručné podobě cíl a hlavní myšlenky své práce, předložit způsob a vybrané metody řešení, popsat průběh řešení svého projektu, formulovat hypotézy, popř. očekávané nebo již získané výsledky práce.
