Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika VV III (KV1 / 4008)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KV1 / 4008 - Didaktika VV III, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Konceptová analýza výukového modelu ve výtvarné edukaci.2. Cíle a metody výtvarné edukace.3. Alterace didaktického díla na základě konceptové analýzy výuky výtvarné výchovy.4. Proměny oboru vizuálních médií v interdisciplinárních vazbách ve 20. století.5. Středověky prostor.6. Fenomén proměny prostoru a času ve vizuálních oborech.7. Prostor díla, prostor v díle, žitý prostor.8. Smyslový přepis ve výtvarné výchově.9. Vztah viděného a slyšeného ve výtvarné výchově.10. Zcizení významu ve výtvarné výchově.11. Posuny v charakteru uměleckého díla a ve způsobu jeho produkce na přelomu 20. a 21. století.12. Využití digitální tvorby ve výtvarné výchově.

Získané způsobilosti

Student získá základní informace o konceptové analýze výukového materiálu v primární výtvarné edukaci. Dále bude schopen vyhodnotit možné alterace vlastního pedagogického díla s ohledem k transformaci výukového obsahu dětem mladšího školního věku.

Literatura

Fulková, M. Diskurs umění a vzdělávání. Praha, 2008. Dytrtová, K. Interpretace a metody ve vizuálních oborech. Acta Universitatis UJEP ÚL, 2013. BOURRIAUD, N. Postprodukce. Praha: Tranzit, 2004. ISBN 80-903452-0-4.Kulka, T. Umění a kýč. Praha, 2000. Roeselová, V. Řady a projekty ve výtvarné výchově. Sarah, Praha. 1998. Slavík J.; Chrz V.; Štěch, S. a kol. Tvorba jako způsob poznávání. UK Praha, nakladatelství Karolinum, 2013.

Požadavky

Aktivní účast na přednášce i v seminářích. Vypracování konceptové analýzy vlastního výtvarného projektu.

Garant

PhDr. Radka Růžičková, Ph.D.