Předmět Management a marketing (OSL / 0020)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu OSL / 0020 - Management a marketing, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Témata přednášek:1. Předmět marketingu2. Proces marketingového řízení3. Marketingový výzkum4. Marketingové prostředí5. Spotřebitelské trhy6. Trhy organizací7. Zboží, značka, balení, služby8. Životní cyklus výrobků9. Formování cen10. Distribuce zboží11. Maloobchod a velkoobchod12. Pohyb zboží13. Marketing služeb a neziskových organizací14. Mezinárodní marketingTémata seminářů:1. Předmět marketingu (základní pojmy)2. Proces marketingového řízení (příklady)3. Marketingový výzkum (postupy)4. Marketingové prostředí (práce s informacemi)5. Spotřebitelské trhy a trhy organizací (zvláštnosti)6. Zboží, značka, (slovní zásoba)7. Balení, služby (práce s textem)8. Formování cen (příklady)9. Distribuce zboží (vzory)10. Maloobchod (příklady)11. Velkoobchod (konkrétní situace)12. Pohyb zboží (práce s textem)13. Marketing služeb a neziskových organizací (příklady)14. Mezinárodní marketing (možnosti)
Získané způsobilosti
ovládá základní principy managementu a marketingu
Literatura
Lamming, R., Bessant, J. Macmillanův slovník podnikání a managementu, Management Press. Praha, 1995. Donely, J., H., Gibson, J., Ivancevich, J. Management, Grada. Praha, 1997. Kotler, Ph. Marketing, Management, Victoria Publishing. Praha, 1995. Vysušil, J. Základy managementu, HZ, Praha. Praha, 1996.
Požadavky
Požadavky k ukončení disciplíny:aktivní účast na semináříchosvojení slovní zásoby (diskuse o různých marketingových problémech)řešení jednoduché marketingové situace v ruském jazycezávěrečný test
Garant
Mgr. Irena Fesjuková
Vyučující
Mgr. Irena FesjukováMgr. Irena Fesjuková