Předmět Management a marketing (OSL / 4022)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu OSL / 4022 - Management a marketing, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Předmět marketingu2. Proces marketingového řízení3. Marketingový výzkum4. Marketingové prostředí5. Spotřebitelské trhy6. Trhy organizací7. Zboží, značka, balení, služby8. Životní cyklus výrobků9. Formování cen10. Distribuce zboží11. Maloobchod a velkoobchod12. Pohyb zboží13. Marketing služeb a neziskových organizací14. Mezinárodní marketing
Získané způsobilosti
Student umí: charakterizovat činnosti, které jsou náplní manažerských funkcí, zná různé styly řízení a principy řízení. Student dovede: charakterizovat zásady chování na trzích a zásady marketingové strategie; realizovat tyto zásady v podnikatelské a manažerské praxi, především v oblasti jednání s obchodními partnery. Student dovede vyjádřit vlastní názor k dané problematice v ruském jazyce, posoudit obchodní objednávku.
Literatura
Gerchikova, I. N. Management. Moskva, 2008. Pereverzev, M. P. a kol. Management. Moskva, 2008. KOTLER,P., KELLER,K.L. Marketing Management. Hardcover Publisher: Prentice Hall International, 2005. Kotler, P. Marketing ot A do Ja. Praha, 2012. MACHKOVÁ, H., ČERNOHLÁVKOVÁ, E., SATO, A. a kol. Mezinárodní obchodní operace . Grada Publishing 2003 . Nagapetjanc, N. Meždunarodnyj marketing. Moskva, 2013. Pivovarov a kol. Meždunarodnyj menedžment. Sankt-Peterburg, 2013. Kol. autorů. Russkij jazyk v mire ekonomiky. Sankt-Petěrburg - Moskva, 2005. Sinjajeva, I. Upravlenije marketingom. Moskva, 2009. Larionová, L. Úvod do marketingu. Ústí nad Labem, 2005.
Požadavky
docházka aktivita samostatný výstuptest
Garant
Mgr. Irena Fesjuková