Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Seminář k bakalářské práci I (CCV / R4317)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu CCV / R4317 - Seminář k bakalářské práci I, Pedagogická fakulta, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Úvod do předmětu, obsah a studijní literatura, požadavky k zápočtu2. Vymezení základního postupu při zpracování koncepce BP ? volba tématu, název práce, zásady pro vypracování teoretické části BP3. Formální náležitosti práce, struktura práce4. Empirická bakalářská práce ? formulace cíle práce, výzkumného problému, hypotézy výzkumu. Akční výzkum.5. Klasifikace metod pedagogického výzkumu. Charakteristika jednotlivých empirických metod.6. Charakteristika jednotlivých empirických metod, ukázky.7. Metodicko-didaktická bakalářská práce ? koncepce a struktura BP tohoto typu.8. Příklady a ukázky didakticky zaměřených BP.9. Prezentace navrhované koncepce BP studentů10. Prezentace navrhované koncepce BP studentů

Získané způsobilosti

Student(ka) ovládá základy pedagogického výzkumu, charakterizuje jednotlivé etapy vedení pedagogického výzkumu (zejména akčního výzkumu), rozlišuje druhy výzkumných problémů, formuluje výzkumný problém a hypotézu. Specifikuje využívání jednotlivých výzkumných metod. Vzhledem k cíli výzkumu vybírá metody a připravuje výzkumné nástroje potřebné ke sběru dat. Ovládá základní kroky při vyhodnocování získaných údajů. Připravuje si materiály pro zpracování bakalářské práce.

Literatura

ŠKODA, J. Jak psát kvalifikační práci. [online] Dostupné: http://jiriskoda.webnode.cz/jak-psat-kvalifikacni-praci/. ŠVEC, Š. et al. Metodologie věd o výchově. Brno: Paido, 2009. ISBN 978-80-7315-192-8.CHRÁSKA, M. Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1369-4.GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2010. ISBN 978-80-7315-185-0.ČMEJRKOVÁ, S., DANEŠ, F., SVĚTLÁ, J. Jak napsat odborný text. Praha: Leda, 1999. ISBN 80-85927-69-1.SYNEK, M., SEDLÁČKOVÁ, H., SVĚTLÁ, D. Jak psát diplomové a jiné písemné práce. Praha: VŠE, 2002. HENDL, J. Kvalitativní výzkum. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-485-4.GAVORA, P. Výzkumné metody v pedagogice. Brno: Paido, 1996. Pelikán, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha: Karolinum, 1998. ISBN 80-7184-569-8.STRAUSS, A., CORBINOVÁ, J. Základy kvalitativního výzkumu. Boskovice: Albert, 1999. ISBN 80-85834-60-X.

Požadavky

Student/ka studuje na základě doporučené literatury a studijní opory dostupné z: https://moodle.pf.ujep.cz/course/view.php?id=500Vstup pro hosty; heslo ? hostPožadavky k zápočtu: návrh tématu a koncepce BP (podklady pro zadání BP do Stagu)

Garant

doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.

Vyučující

doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.