Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktický seminář I (KCH / KN33)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KCH / KN33 - Didaktický seminář I, Přírodovědecká fakulta, Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem (UJEP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Literatura

PACHMANN, E . HOFMANN,V. Obecná didaktika chemie. SPN Praha, 1981. ČIPERA, J.. Rozpravy o didaktice I a II Praha: Karolinum Praha 2000 a 2001. Pachmann, E. a kol. Speciální didaktika chemie. Praha: SPN. 1986. MACHAČNÝ, J., PEČIVOVÁ, M., KOLSKÝ, V. Alkalické kovy. Výukový videopořad. PF UJEP Ústí nad Labem, 1993. PEČIVOVÁ, M., KOLSKÝ, V., MACHAČNÝ, J. Halové prvky. Výukový videopořad. PF UJEP Ústí nad Labem, 1994. ŠÍCHA, V., PEČIVOVÁ, M. a kol. Chemiluminiscence. [Video]. PF UJEP Ústí nad Labem, 2003. " PEČIVOVÁ, M., ŠAULIOVÁ, J., KOLSKÝ, V., REJNEK, J. Chlór a jeho význam. [CD-ROM]. PF UJEP Ústí nad Labem Eurorent, 2000. Kartotéka školních chemických experimentů. PEČIVOVÁ, M., KOLSKÝ, V., ŠAULIOVÁ, J. Kyselina sírová. [Video]. PF UJEP Ústí nad Labem, 2000. Platné učebnice chemie pro základní školy. KOL. AUTORŮ. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. VÚTP Praha, 2007. KOL.AUTORŮ. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: VÚP, 2007. PEČIVOVÁ, M., REJNEK, J. ŠAULIOVÁ, J. Syntetické pryskyřice. [Video]. PF UJEP Ústí nad Labem, 2002. Školní vzdělávací programy vybraných škol. PEČIVOVÁ, M., KOLSKÝ, V. Vlastnosti a použití zkapalněného dusíku a kyslíku. Výukový videopořad. PF UJEP Ústí nad Labem, 1998. PEČIVOVÁ, M., KOLSKÝ, V. Výroba a použití hydroxidu sodného. [Video]. PF UJEP Ústí nad Labem, 1999.

Garant

doc. PaedDr. Markéta Pečivová, CSc.

Vyučující

doc. PaedDr. Markéta Pečivová, CSc.RNDr. Milan Šmídl, Ph.D.