Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Video Games as a Sociocultural Phenomenon (AISE00022)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu AISE00022 - Video Games as a Sociocultural Phenomenon, Filozofická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

IntroductionHistory of Video GamesMethodology & TheoryDevelopment & DesignMeet the GamersCognitive and Psychological Aspects of GamesGame-based LearningArt & GamesAdvergamingVideo Games & PoliticsVideo Games in the Middle East

Literatura

AARSETH, ESPEN (1993). Cybertext: perspectives on ergodic literature. Baltimore, Md.: Johns Hopkins University Press.BOGOST, IAN (2006). Unit operations: an approach to videogame criticism. Cambridge, MA: The MIT Press.BOGOST, IAN (2007). Persuasive Games: The Expressive Power of Videogames. Cambridge: The MIT Press.CRAWFORD, CHRIS (2003). Chris Crawford on game design. Indianapolis, Ind.: New Riders.DONOVAN, TRISTAN (2010). Replay: the History of Video Games. Yellow Ant.EGENFELDT-NIELSEN, S., SMITH, J.H., TOSCA, S.P. (2008). Understanding Video Games: The Essential Introduction. Routledge.JAHN-SUDMANN, ANDREAS & STOCKMANN, RALF (Eds.) (2008). Computer games as a sociocultural phenomenon. New York: Palgrave Macmillan.JUUL, JESPER (2005). Half-real: video games between real rules and fictional worlds. Cambridge, MA: MIT Press.JUUL, JESPER (2010). A casual revolution: reinventing video games and their players. Cambridge, MA: MIT Press.RAESSENS, J. & GOLDSTEIN, J. (Eds.), (2005). Handbook of Computer Game Studies.  Cambridge, MA: The MIT Press.ANHUT, A. (2014) Press X to Make Sandwich: A Complete Guide to Gender Design in Games. http://howtonotsuckatgamedesign.com/2014/05/press-x-make-sandwich-complete-guide-gender-design-games/SCHRANK, B. (2014) Avant-garde Videogames: Playing with Technoculture. The MIT Press.CAMPBELL, H.A. & GRIEVE, G.P. (Eds.), (2014) Playing with Religion in Digital Games. Indiana University Press.

Požadavky

During the course students will collaborate on team projects examining various sociocultural aspects of videogames. Subsequently, they will present the results of their projects to the class. The evaluation will be based on the project and its presentation.

Garant

Mgr. Vít Šisler, Ph.D.