Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing v kultuře (AISV127)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu AISV127 - Marketing v kultuře, Filozofická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem je seznámit studenty, kteří pracují nebo plánují pracovat v sektoru kultury, neziskových organizací, agentur a firem s principy a specifiky marketingu v tomto odvětví, jeho smyslem, významem a obsahem, předložit možnosti marketingové orientace v oblasti kultury a umění a poskytnout oporu pro využití marketingových nástrojů v dané oblasti. 

Sylabus

1.         Podstata a role marketingu, základní pojmy a specifika marketingu v kultuře2.         Marketingové prostředí, národní a globální trhy kultury a umění, podstata art marketingu3.         Základní koncepce a přístupy k marketingu, jejich využití v art marketingu4.         Marketingové analýzy, plánování a strategie na trzích umění a kulturního dědictví, marketingový plán5.         Zákazníci, klienti a jejich specifika na trzích kultury a umění, rozhodování spotřebitele (návštěvníka), segmentace zákazníků6.         Význam a obsah marketingových informací, marketingový výzkum na trzích kultury a umění7.         Marketingové nástroje: Kultura a umění jako produkt, životní cyklus produktu a zavádění nových produktů, jejich specifika v oboru služeb na trzích kulturních statků8.         Komerční art marketing a produktový mix9.         Cena, její role, specifika a strategie v neziskovém sektoru kultury, komerční ocenění speciálních nabídek, cena na trzích umění10.      Distribuce kultury, umění a kulturního dědictví, místo, dostupnost a působnost, elektronické zpřístupnění kultury, specifika služeb informačních center, uměleckých a kulturních agentur11.      Marketingová komunikace a možnosti komunikačního mixu v sektoru kultury, PR a odborná kritika, role nových médií12.      Marketingová komunikace firem a corporate image prostřednictvím kultury a umění, komerční výstavnictví, sponzoring, umělecká práce na zakázku

Garant

Ing. Radka Johnová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Radka Johnová, Ph.D.