Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!








Předmět VS - Video Games as a Sociocultural Phenomenon (ANM50547)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ANM50547 - VS - Video Games as a Sociocultural Phenomenon, Filozofická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

IntroductionHistory of Video GamesMethodology & TheoryDevelopment & DesignMeet the GamersCognitive and Psychological Aspects of GamesGame-based LearningArt & GamesAdvergamingVideo Games & PoliticsVideo Games in the Middle East

Literatura

AARSETH, ESPEN (1993). Cybertext: perspectives on ergodic literature. Baltimore, Md.: Johns Hopkins University Press.BOGOST, IAN (2006). Unit operations: an approach to videogame criticism. Cambridge, MA: The MIT Press.BOGOST, IAN (2007). Persuasive Games: The Expressive Power of Videogames. Cambridge: The MIT Press.CRAWFORD, CHRIS (2003). Chris Crawford on game design. Indianapolis, Ind.: New Riders.DONOVAN, TRISTAN (2010). Replay: the History of Video Games. Yellow Ant.EGENFELDT-NIELSEN, S., SMITH, J.H., TOSCA, S.P. (2008). Understanding Video Games: The Essential Introduction. Routledge.JAHN-SUDMANN, ANDREAS & STOCKMANN, RALF (Eds.) (2008). Computer games as a sociocultural phenomenon. New York: Palgrave Macmillan.JUUL, JESPER (2005). Half-real: video games between real rules and fictional worlds. Cambridge, MA: MIT Press.JUUL, JESPER (2010). A casual revolution: reinventing video games and their players. Cambridge, MA: MIT Press.RAESSENS, J. & GOLDSTEIN, J. (Eds.), (2005). Handbook of Computer Game Studies.  Cambridge, MA: The MIT Press.ANHUT, A. (2014) Press X to Make Sandwich: A Complete Guide to Gender Design in Games. http://howtonotsuckatgamedesign.com/2014/05/press-x-make-sandwich-complete-guide-gender-design-games/SCHRANK, B. (2014) Avant-garde Videogames: Playing with Technoculture. The MIT Press.CAMPBELL, H.A. & GRIEVE, G.P. (Eds.), (2014) Playing with Religion in Digital Games. Indiana University Press.

Garant

Mgr. Vít Šisler, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Vít Šisler, Ph.D.