Předmět Psychologie učení (APD510017)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu APD510017 - Psychologie učení, Filozofická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Literatura
Literatura základní:Krykorková, H. a kol. Metakognice a autoregulace. Praha : FF UK, 2008.Fischer, R. Učíme děti myslet a učit se. Praha : Portál, 1997.Čáp, J., Mareš, J. Psychologie pro učitele. Praha : Portál, 2001.Gardner, H. Dimenze myšlení. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-279-3Sternberg, R.J. Kognitivní psychologie. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-376-5 Literatura doporučená:Většina prací je uveřejněna na www.metakognice.cz .Rozvoj metakognice - cesta k hodnotnějšímu poznání (Krykorková, Chvál - Pedagogika 2/2001)Motivační předpoklady rozvoje metakognitivních dispozic (Krykorková, Chvál - Pedagogika 1/2003) [zatím ke stažení ve formátu RTF]Reflektivita impulsivita u dětí a možnost metakogntivního nácviku (Krykorková - Sborník katedry pedagogiky "Tradice a perspektivy pedagogických věd", Praha 2003) [též dostupné ke stažení ve formátu RTF ] Psychodiadaktická aplikace metakognitivní teorie (Krykorková - Sborník konference "Historie a perspektivy didaktického myšlení", Praha 2004) [též dostupné ke stažení ve formátu RTF ] Dvě kognitivní úrovně a možnost rozvoje učební kompetence (Krykorková, Praha 2008)
Garant
PhDr. Hana Krykorková, CSc.
Vyučující
PhDr. Hana Krykorková, CSc.