Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika (APE510032)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu APE510032 - Didaktika, Filozofická fakulta, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Literatura

Literatura povinná:VALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H. a kol..Pedagogika pro učitele. Praha: Grada Publishing, 2011.KYRIACOU, Ch.. Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 1996.Národní program rozvoje vzděláván v ČRí.  Praha: UIV, 2001 (tzv.Bílá kniha).SKALKOVÁ, J. Obecná didaktika. Praha: Grada, 2007.Literatura doporučená:BELZ,H.-SIEGRIST,M.: Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha:Portál, 2001.BERTRAND, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha : Portál, 1998.CANGELOSI, J.S.: Strategie řízení třídy.  Praha. Portál, 1998.FENSTERMACHER,G.T., SOLTIS J.F.: Vyučovací styly učitelů. Praha: Portál, 2008..GRECMANOVÁ,H.,URBANOVSKÁ,E.,NOVOTNÝ,P.: Podporujeme aktivní myšlení a samostatné učení žáků. Olomouc: Hanex, 2000.GFEN. Všichni na jedničku! Alternativní didaktické postupy. Praha : Karolinum, 1991.JANÍKOVÁ, M. Základy školní pedagogiky.Brno: Paido 2009.JOYCE,, B. - WEIL, M.. Models of Teaching. Boston : Allyn and Bacon, 1996.KALHOUS, Z., OBST,O  et al.  Školní didaktika. Praha: Portál, 2002.KALHOUS, Z., OBST,O . .: Didaktika sekundární školy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2003.KASÍKOVÁ, H.: Kooperativní učení a vyučování. Teoretické a praktické problémy. Praha: Karolinum 2001, 2009.KASÍKOVÁ, H., STRAKOVÁ, J. Diverzita a diferenciace v základním vzdělha: karolinum, 2011.KOTRBA, T., LACINA, L.: Praktické využití aktivizačních metod ve výuce. Brno: Společnost pro odbornou literaturu, 2007.MAŇÁK, J: Nárys didaktiky. Brno : MU, 2003..MAREŠ, J.; KŘIVOHLAVÝ, J. Sociální a pedagogická komunikace ve škole. Praha : SPN, 1989, 2. vyd. Komunikace ve škole. Praha, 1995.MAREŠ, J.; SLAVÍK, J.; SVATOŠ, T.; ŠVEC, V. Učitelovo pojetí výuky. Brno: Masarykova univerzita, 1996..MUŽÍK, J: Andragogická didaktika. Praha: CODEX Bohemia, 1998.PASCH, M.  a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha : Portál, 1998.PETTY, G. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996.Rámcové vzdělávací programy pro základní školu a gymnázium.  Praha : MŠMT, 2004, 2005.ŠKODA, J., DOULÍK,P. Psychodidaktika. Praha: Grada, 2011.TOMKOVÁ, A., KAŠOVÁ, J., DVOŘÁKOVÁ, M. Učíme  v projektech. Praha: Portál 2009.TONUCCI : Vyučovat nebo naučit? Praha: PedF UK, 1991.VALENTA, J. a kol.: Pohledy - projektová metoda ve škole a za školou. Praha, ARTAMA,  1993.

Garant

Mgr. Eva Janebová, Ph.D.doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.