Předmět Kritická teorie reklamy (YBK034)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu YBK034 - Kritická teorie reklamy, Fakulta humanitních studií, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Sylabus
Literatura:Theodor Adorno: Schéma masové kultury, Praha 2009Siegfried Kracauer: Ornament masy, Praha 2008Francois Jost: Realita / fikce - říše klamu, Praha 2006Walter Benjamin: Teoretické pasáže, Praha 2011Lenka Nejezchlebová: Sex v reklamě, Liberec 2010Siegfried J. Schmidt: Handbuch Werbung, Münster 2004Heinz Drügh ad. (ed.): Warenästhetik. Neue Perspektiven auf Konsum, Kultur und Kunst, Berlin 2011Hartmut Böhme: Fetischismus und Kultur, Reinbek bei Hamburg 2006Susan Buck-Morss: The Dialectics of Seeing. Walter Benjamin and the Arcades Project, Cambridge 1989Malgorzata Jacyno: Kultura individualismu, Praha 2012 Tématické okruhy:1. reklama a tělo2. reklama a rituál3. reklama a existence4. reklama a diskurz5. reklama a svoboda6. reklama a realita7. reklama a umění Cíle kurzu:Vytvořit společně internetové stránky respektive blog s příspěvky studentů, které budou strukturovány podle tématických okruhů. K atestaci je vyžadována stručná esej, která bude vložena na společný blog.
Garant
PhDr. Václav Hájek, Ph.D.
Vyučující
PhDr. Václav Hájek, Ph.D.