Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Média a agenturní praxe (YMM15PPZI)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu YMM15PPZI - Média a agenturní praxe, Fakulta humanitních studií, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

Tematické okruhy přednášek 1. Média a jejich provázanost s vlastníkyRozdělení vlastníků v rámci trhu: televizního, rozhlasového, s denním tiskem a časopisy Další aktivity vlastníků médií a jejich možné vlivy na medializaci obsahů v relevantních médiích 2. Média a jejich závislost na inzerentech Specifika podnikání v médiíchVelikost českého trhu a potenciál velkých inzerentůPřehled největších zadavatelů inzerce Inzertní objemy v jednotlivých segmentech tuzemského mediálního trhu 3. Public relations, aneb jak do médií proniknout Manipulavní techniky PRNovinář versus odborník na PRZákladní prostředky PRDalší mechanismy PR – krizová komunikace, lobying 4. Novinář a jeho závislostiFungování redakceOdlišnosti práce v tištěných a elektronických médiíchRole gatekeepingu a nastolování mediální agendy Cenzura a autocenzura 5. Marketing a mediao Média jako základní prostředek marketingové komunikaceo Nad-linkové a pod-linkové aktivityo Relevance médií pro daný typ marketingových informací 6. Cílová skupina a jak jí zasáhnoutZákladní typologie cílových skupin Definice cílové skupiny na základě výběrových kriteriíZadavatelé inzerce a jejich vnímání cílové skupiny a jejího potenciálního zásahu Role opinion leaders a decisiopn makers.

Garant

Mgr. Filip Poštulka

Vyučující

Mgr. Filip Poštulka