Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Sociální marketing (YMN02SM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu YMN02SM - Sociální marketing, Fakulta humanitních studií, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

Průběh seminářeSemináře povede 1-3 studenti (moderátoři), kteří během předcházejícího víkendu vloží 6 otázek do Moodle. V rámci semináře proběhne diskuse na základě otázek a moderátoři připraví prezentaci: shrnutí, schémata, přehled (15 min). Prezentaci po semináři upraví a vloží do Moodle.    Obsah  a témata1) Úvod, společensky zodpovědný marketing, pojetí sociálního marketingu, oblasti2)  Marketing organizací občanského sektoru, strategické marketingové cíle3) Specifika sociálně marketingových kampaní, marketingová koncepce4) Úloha nadací, spolků v sociálně marketingových kampaních5) Strategické řízení organizací - limitující faktor marketingového procesu, strategické plánování6) Rozvoj a plánování strategického marketingu, lobbing pro NO7) Marketingová situační analýza a predikce vývoje8) Specifické metody marketingové situační analýzy9) Marketingový mix, produktová politika10) Distribuční politika11) Komunikační politika a strategie , Public Relations12) Cenová politika a strategie Literatura:BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 1. vyd. 2010. 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. Strategie a trendy. Praha: GRADA, dotisk 2009. 267 s. ISBN 978-80-247-2690-8.KAISER, M. M. Strategické plánování v umění: praktický průvodce. Praha: Institut umění - Divadelní ústav v Praze. 2009. 146 s. ISBN 8070082364.ŠEDIVÝ, M. - MEDLÍKOVÁ, O. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada. 160 s. 2. vyd. 2011. ISBN 978-80-247-4041-6.KOTLER, P.  - KELLER L. K.. Marketing management. Praha: Grada publishing, a.s. 12. vyd. 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.Doporučená literatura:BÁRTA, J. Strategické plánování pro neziskové organizace.  Praha: Nadace rozvoje občanské společnosti, 1997. 128 s. ISBN 80-902302-0-2BOUKAL, P. a kol. Ekonomika a řízení neziskových organizací.  Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2003. 103 s. ISBN 80-245-0604-1.

Požadavky

Požadavky na ukončení Splnění úkolů:1) Vedení semináře, vložení otázek, příprava prezentace, vložení do Moodle, aktivní účast na seminářích. Povolené jsou 2 neúčasti.2) Příprava prezentace a představení sociální kampaně z českého prostředí a vložení do Moodle.3) Zápočtový test z literatury a z prezentací.         

Garant

doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.