Předmět Práce v týmu a praxe v organizacích občanské společnosti II. (YMN03PTII)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu YMN03PTII - Práce v týmu a praxe v organizacích občanské společnosti II., Fakulta humanitních studií, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem praxe je rozvíjet schopnost studentů aplikovat teoretické poznatky v praxi, jakož i podnítit zájem o další teoretické studium.
Sylabus
Témata jednotlivých setkání:Úvodní setkání Moc, struktura, kultura Forsyth, D. R. (2006). Group Dynamics. Wadsworth: Cengage Learning. Sachdev, I. and Bourhis, R. (1985). Social categorization and power differentials in group relations. European Journal of Social Psychology, 15, 415 - 434. Moree, D. & Bittl, K-H. (2007). Dobrodružství s kulturou; transkulturní učení v česko-německé práci s mládeží. Plzeň: Koordinační centrum česko-německých výměn mládeže Tandem. Práce s lidmi, vedení týmu, procesy vyloučeníBion, W. (1990). Experiences in Groups. USA: Bank of Books. Forsyth, D. R. (2006). Group Dynamics. Wadsworth: Cengage Learning. Moree, D. & Bittl, K-H. (2007). Dobrodružství s kulturou; transkulturní učení v česko-německé práci s mládeží. Plzeň: Koordinační centrum česko-německých výměn mládeže Tandem. Konflikt a jeho řešeníBion, W. (1990). Experiences in Groups. USA: Bank of Books. Forsyth, D. R. (2006). Group Dynamics. Wadsworth: Cengage Learning. Moree, D. & Bittl, K-H. (2007). Dobrodružství s kulturou; transkulturní učení v česko-německé práci s mládeží. Plzeň: Koordinační centrum česko-německých výměn mládeže Tandem. Po celou dobu trvání tohoto třísemestrálního kurzu si student vede portfolio, kam shromažďuje a zaznamenává:Poznámky a podklady z interaktivní výukyTerénní deník z praxeTeoretické texty k studovanému tématu Zápočet se uděluje za: Účast na prezenčních setkáních nebo esej vypracovaná na základě povinné a doporučené literaturyPraxe v některé z OOSPortfolio Povinná literaturaBion, W. (1990). Experiences in Groups. USA: Bank of Books Forsyth, D. R. (2006). Group Dynamics. Wadsworth: Cengage Learning. Sachdev, I. and Bourhis, R. (1985). Social categorization and power differentials in group relations. European Journal of Social Psychology, 15, 415 - 434. Moree, D. & Bittl, K-H. (2007). Dobrodružství s kulturou; transkulturní učení v česko-německé práci s mládeží. Plzeň: Koordinační centrum česko-německých výměn mládeže Tandem. Doporučená literatura Berne, E. (2005). Principles of Group Treatment. Girard, R. (1988). The Scapegoat Format.
Požadavky
Atestace:Účast na prezenčních setkáních nebo esej vypracovaná na základě povinné a doporučené literaturyPraxe v některé z OOSPortfolio
Garant
Mgr. Dana Moree, Dr.
Vyučující
Mgr. Dana Moree, Dr.