Předmět Sociální marketing (kombinovaná forma) (YMN22SM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu YMN22SM - Sociální marketing (kombinovaná forma), Fakulta humanitních studií, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Sylabus
Obsah a témata I. BLOK 10.4.Požadavek - znalost knihy R. Bačuvčíka 1) Úvod, společensky zodpovědný marketing, pojetí sociálního marketingu, oblastimarketing organizací občanského sektoru, strategické marketingové cíle, specifika sociálně marketingových kampaní, marketingová koncepce, úloha nadací, spolků v sociálně marketingových kampaních 2) Diskuse o příkladech z knihy R. Bačuvčíka II. BLOK 15.5.Požadavek - znalost knihy M. M. KaiseraPředstavení sociálních kampaní Literatura:BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 1. vyd. 2010. 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. Strategie a trendy. Praha: GRADA, dotisk 2009. 267 s. ISBN 978-80-247-2690-8.KAISER, M. M. Strategické plánování v umění: praktický průvodce. Praha: Institut umění - Divadelní ústav v Praze. 2009. 146 s. ISBN 8070082364.ŠEDIVÝ, M. - MEDLÍKOVÁ, O. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada. 160 s. 2. vyd. 2011. ISBN 978-80-247-4041-6.KOTLER, P. - KELLER L. K.. Marketing management. Praha: Grada publishing, a.s. 12. vyd. 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.Doporučená literatura:BÁRTA, J. Strategické plánování pro neziskové organizace. Praha: Nadace rozvoje občanské společnosti, 1997. 128 s. ISBN 80-902302-0-2BOUKAL, P. a kol. Ekonomika a řízení neziskových organizací. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2003. 103 s. ISBN 80-245-0604-1.
Požadavky
Požadavky na ukončení Splnění úkolů:1) Příprava studiem na výuku, účast na výuce.2) Příprava prezentace a představení sociální kampaně z českého prostředí, vložení do Moodle.3) Zápočtový test z literatury a z prezentací.
Garant
doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.