Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Práce v týmu a praxe v organizacích občanské společnosti II. (kombinovaná forma) (YMN33PTII)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu YMN33PTII - Práce v týmu a praxe v organizacích občanské společnosti II. (kombinovaná forma), Fakulta humanitních studií, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem praxe je rozvíjet schopnost studentů aplikovat teoretické poznatky v praxi, jakož i podnítit zájem o další teoretické studium.

Sylabus

Témata jednotlivých setkání:Setkání 7.11. 2015Úvodní setkání  Moc, struktura, kultura  Forsyth, D. R. (2006). Group Dynamics. Wadsworth: Cengage Learning. Sachdev, I. and Bourhis, R. (1985). Social categorization and power differentials in group relations. European Journal of Social Psychology, 15, 415 - 434. Moree, D. & Bittl, K-H. (2007). Dobrodružství s kulturou; transkulturní učení v česko-německé práci s mládeží. Plzeň: Koordinační centrum česko-německých výměn mládeže Tandem.   Setkání 19.12.2015Práce s lidmi, vedení týmu, procesy vyloučeníBion, W. (1990). Experiences in Groups. USA: Bank of Books. Forsyth, D. R. (2006). Group Dynamics. Wadsworth: Cengage Learning. Moree, D. & Bittl, K-H. (2007). Dobrodružství s kulturou; transkulturní učení v česko-německé práci s mládeží. Plzeň: Koordinační centrum česko-německých výměn mládeže Tandem.   Konflikt a jeho řešeníBion, W. (1990). Experiences in Groups. USA: Bank of Books. Forsyth, D. R. (2006). Group Dynamics. Wadsworth: Cengage Learning. Moree, D. & Bittl, K-H. (2007). Dobrodružství s kulturou; transkulturní učení v česko-německé práci s mládeží. Plzeň: Koordinační centrum česko-německých výměn mládeže Tandem.   Po celou dobu trvání tohoto třísemestrálního kurzu si student vede portfolio, kam shromažďuje a zaznamenává:Poznámky a podklady z interaktivní výukyTerénní deník z praxeTeoretické texty k studovanému tématu   Zápočet se uděluje za: Účast na prezenčních setkáních nebo esej vypracovaná na základě povinné a doporučené literaturyPraxe v některé z OOSPortfolio  Povinná literaturaBion, W. (1990). Experiences in Groups. USA: Bank of Books  Forsyth, D. R. (2006). Group Dynamics. Wadsworth: Cengage Learning. Sachdev, I. and Bourhis, R. (1985). Social categorization and power differentials in group relations. European Journal of Social Psychology, 15, 415 - 434. Moree, D. & Bittl, K-H. (2007). Dobrodružství s kulturou; transkulturní učení v česko-německé práci s mládeží. Plzeň: Koordinační centrum česko-německých výměn mládeže Tandem.  Doporučená literatura Berne, E. (2005). Principles of Group Treatment. Girard, R. (1988). The Scapegoat Format.  

Požadavky

Účast na prezenčních setkáních nebo esej vypracovaná na základě povinné a doporučené literaturyPraxe v některé z OOSPortfolio

Garant

Mgr. Dana Moree, Dr.

Vyučující

Mgr. Dana Moree, Dr.