Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Strategic Management (JEB112)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JEB112 - Strategic Management, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Náplní tohoto kursu je představení tvorby, implementace a vyhodnocování strategie v současném dynamickém prostředí podnikání. Tento komplexní kurs bude založen na postupném aktivním budování celého strategického rámce formou projektu. Činnosti budou zahrnovat řízení výkonnosti ve vazbě na procesní model a organizační strukturu. Velmi důležitou součástí práce v kursu bude prezentace a aktivní komunikace všech fází strategického přístupu.  Po dokončení tohoto kursu budou studenti připraveni: 1. chápat důležitost strategického přístupu k řízení společnosti, 2. určit míru komplexnosti a propracovanosti strategie pro různé druhy entit,  3. navrhnout a komunikovat strategii v rámci entity,  4. provázat strategii s výkonností společnosti, 5. identifikovat potenciální nástrahy a čelit jim při řešení problémů v rámci četných případových studií z prostředí reálného businessu 6. navrhnout další kroky k co nejlepšímu využití strategie do budoucna Průběžná zkouška se váže ke splnění cílů 1-3, závěrečná zkouška klade důraz na splnění cílů 4-6.

Literatura

Povinná literatura:[1] Strategic Management: Concepts and Cases, Fred R. David, 13th ed., Pearson Prentice Hall, 2011, ISBN-13: 9781408259214Doporučená literatura: [1] A Guide to the Project Management Body of Knowledge, Project Management Institute, 4th ed., 2009, 459 pages ISBN-13: 9781933890517[3] Strategic Market Management, David A Aaker, 9th ed., John Wiley & Sons, 2009, 341 pages, ISBN: 13: 9780470317242 [3] The Balanced Scorecard: Translating Strategy Into Action by Robert S. Kaplan, David P. Norton, Harvard Business School Press, 1996, ISBN-13: 9780875846514[4] Strategic Brand Management, Kevin Lane Keller, 2nd ed., Prentice Hall, 2002, 788 pages, ISBN-13: 9780130411501 Některé další zroje dle doporučení přednášejícího.

Požadavky

4 testy po 6% (24% celkem), 2 prezentace případových studií (16%), písemná průběžná a závěrečná zkouška (30%), závěrečný profilový projekt kursu (30%). Domácí zadání dle příslušné literatury a případových studií k odevzdání do 12:00 hod. ve středu příslušného týdne do systému Moodle (odečet -5 % za každé nedodání). Klíčová je týmová práce na projektech. Za aktivitu a přispění kursu je možné získat bonus až 15%.

Garant

Ing. Petr Balcar, MSBE