Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Ekonomická teorie marketingu (JJB221)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB221 - Ekonomická teorie marketingu, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

1.  Marketing, podstata, charakteristika, vývoj, význam 2.  Marketingové strategické plánování, analýza vzájemného působení vnitřního a vnějšího prostředí podniku.  3.  SWOT analýza, PEST analýza, konkurenční analýza 4.  Marketingový mix jako nástroj marketingu, rozšířený marketingový mix  5.  Marketingové pojetí výrobku, vznik nového výrobku a faktory, které přitom působí 6.  Tržní životnost, životní cyklus výrobku, pozice výrobku na trhu (BCG matice) 7.  Marketingové pojetí ceny, cena vycházející z nabídky, cena vycházející z poptávky 8.  Propagace (Promotion) jako prvek marketingového mixu, marketingové a komerční komunikace 9.  Place (umístění výrobku na trhu) jako prvek marketingového mixu, distribuční cesty zboží a vhodnost jejich uplatnění 10. Obchod, jeho postavení a význam v distribuci, druhy obchodu, formy obchodu 11. Značka a její role v marketingu, druhy značek, zásady pro budování značky12. Cílený marketing a marketingová segmentace trhu13. Nové trendy v marketingu   

Literatura

Bárta, Vl., Pátík, L., Postler, M.: Retail marketing, Management Press, Praha, 2009, ISBN 978-80-7261-167-6 Bártová, H. - Bárta, V., Koudelka, J.: Chování spotřebitele a výzkum trhu, OECONOMICA, VŠE Praha, 2007 ISBN: 978-80-245-1275-4Keller, K. L.: Strategické řízení značky, Grada, Praha 2007, ISBN: 978-80-247-1481-3Kotler, P. - Keller, K L.: Marketing management, Grada, Praha 2007, ISBN: 978-80-247-1359-5Kotler, P.- Armstrong, G.: Marketing, Grada, Praha 2004, ISBN: 80-247-0513-3Kotler, P. - Nový, V.: Moderní marketing, 4. evropské vydání, Grada, Praha 2007, ISBN: 978-80-247-1545-2             Přikrylová, J., Jahodová, H.: Moderní marketingová komunikace, Grada, Praha, 2010, ISBN 978-80-247-3622-8           Vysekalová J., Mikeš J.: Image a firemní identita. Grada, Praha 2009, ISBN 978-80-247-2790-5

Garant

ing. Milan Postler, Ph.D.

Vyučující

ing. Milan Postler, Ph.D.