Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Sociálně-psychologické aspekty marketingové komunikace (JJB225)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB225 - Sociálně-psychologické aspekty marketingové komunikace, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

Výuka bude probíhat v blocích každé dva týdny. Blok 1 (5. 3. 2015)Uvedení do komunikace, význam komunikace v historii lidstva, institucí a skupin lidíVznik a vývoj sociální psychologie, vztah k sociologii a dalším příbuzným vědám Blok 2 (19. 3. 2015)Psychologie jako moderní vědaAplikovaná psychologie v marketingu a managementu Blok 3 (2. 4.  2015)Stereotypy, předsudky, rasismus, xenofobie, sexismusPolitická manipulace, psychologické aspekty činnosti politických stran Blok 4 (16. 4. 2015)Komunikační styly, komunikační technikyVerbální komunikace, neverbální komunikaceEfektivní komunikace, vyjednávání Blok 5 (30. 4. 2015)Triky a neetické formy komunikaceDemonstrace jednotlivých faktorů a fenoménů ve skupinové dynamiceZápočtový test Blok 6 (14. 5. 2015)Rekapitulace učiva 

Literatura

Povinná literatura:ARONSON, Elliot, Timothy D WILSON a Robin M AKERT. Social psychology. 7th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Education, c2010, xxxi, 591 s. ISBN 0138144788.GIDDENS, Anthony. Sociologie. Překlad Jan Jařab. Praha: Argo, 1999. 595 s. ISBN 80-7203-124-4HARTL, Pavel. Psychologický slovník. Praha: Budka, 1993, 297 s. ISBN 80-901549-0-5, 1993.HILL, Grahame. Moderní psychologie: hlavní oblasti současného studia lidské psychiky. Vyd. 1. Praha: Portál, 2004, 283 s. ISBN 80-717-8641-1.HUNT, Morton a [z anglického originálu přeložili Renáta Mlíkovská a Ivo Müler]. Dějiny psychologie. Vyd. 2. Praha: Portál, 2010. ISBN 80-736-7814-4. Jung, C. G. Duše moderního člověka. Atlantis, 1994HEWSTONE, M., STROEBE, W. 2006. Sociální psychologie - Moderní učebnice sociální psychologie. Praha: Portál.PELSMACKER, P. de, M. GEUENS aj. van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, c2003, 581 s.VYBÍRAL, Zbyněk. Psychologie lidské komunikace. 1. vyd. Praha: Portál, 2000, 264 s. ISBN 80-717-8291-2.VYSEKALOVÁ, Jitka et al. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 324 s. Doporučená literatura:BĚLOHLÁVEK, F., KOŠŤAN, P., ŠULEŘ, O. 2006. Management. Brno: Computer Press. ISBN 80-251-0396-X.NAKONEČNÝ, Milan. Sociální psychologie organizace. Vyd. 1. Praha: Grada, 2005, 225 s. ISBN 80-247-0577-X.VYBÍRAL, Zbyněk. Lži, polopravdy a pravda v lidské komunikaci. Vyd. 2. Praha: Portál, 2008. ISBN 80-736-7429-7.

Garant

Mgr. Valery Senichev