Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Strategie a finanční management marketingu II (JJB227)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB227 - Strategie a finanční management marketingu II, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

Sylabus:1)      Vymezení pojmů + druhy podnikových strategií2)      Marketingové strategie a plány3)      Příprava cenových strategií4)      Plánování reklamní kampaně 5)      Marketingová situační analýza6)      Finanční trhy7)      1. Průběžný test ze zadaného učiva, prostor na konzultaci8)      Finanční cíle podniku9)      Účetní výkazy 110)   Účetní výkazy 211)   Vlastní vs. cizí zdroje financování12)   Ukazatelé výkonnosti13)   2. Průběžný test ze zadaného učiva, shrnutí a opakování učiva

Literatura

Povinná:Rejnuš, O. Finanční trhy 3. nebo čtvrté doplněné vydání. GRADA. ISBN 978-80-247-3671-6.  (vhodné k učivu o finančních trzích)Kotler, Keller. Marketing management 14. Vyd. (kapitoly 2 a 14)Scholleová Hana. Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy, 2.vyd. GRADA. ISBN 978-80-247-4004-1Srpová, J., Řehoř, V a kol. Základy podnikání. Grada. 2010 (kap. 3.1.3) Doporučená:HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003, 200 s. ISBN 80-247-0447-1.KOVÁŘ, František. Strategický management. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2008, 206 s. ISBN 978-80-86730-33-2.ZUZÁK, Roman. Strategický management. 2. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2012. ISBN 80-867-3082-4 Cizojazyčná:ANDREASEN, Alan R. a Philip KOTLER. Strategic marketing for nonprofit organizations. 7. ed., internat. ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall, 2008. ISBN 01-323-4554-4.

Požadavky

 Připuštění ke zkoušce:- vypracování 2 průběžných testů na zadané učivo v průběhu semestru. Student musí napsat každý test minimálně na 60%.- termíny testů jsou vyznačeny v sylabu + studenti se s konkrétními daty seznámí na první přednášce Zkouška:- ke zkoušce mohou jít pouze ti studenti, kteří byli na základě průběžných testů připuštěni ke zkoušce z předmětu- zkouška je písemná a ústní. Student nejprve absolvuje písemnou část a pokud získá minimálně 60% z testu, bude připuštěn na ústní zkoušku, která probíhá ještě týž den. U ústní zkoušky si student vylosuje jednu otázku, na kterou bude bez přípravy odpovídat a vést k ní diskuzi. Pokud bude mít nerozhodné hodnocení, může být dále tázán na upřesnění a objasnění otázek z písemného testu. Hodnocení se bude skládat jak z písemného testu, tak i z ústního zkoušení. Pozor, pokud student získá v písemné části minimální hranici (60%) bodů a u ústní části zkoušky nebude schopen správně odpovědět či vést dialog k vylosované otázce, bude hodnocen známkou 4.- pokud student nenapíše test min. na 60%, musí celou zkoušku absolvovat znovu.- zkouška bude probíhat ve zkouškovém období Hodnocení zkoušky je následující:1 - 100 - 85%2 - 84 - 70%3 - 69 - 55%4 - 54% a méně 

Garant

Ing. Petra Koudelková, Ph.D.