Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Nekomerční marketing (JJB229)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB229 - Nekomerční marketing, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Literatura

Andreasen, A. R. Social Marketing in the 21st Century. Sage, 2006Bačuvčík, R. Marketing neziskového sektoru. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2006Frič, P. (et al.) Strategie rozvoje neziskového sektoru. Praha: Fórum dárců, 2000Gillin, P. Social Marketing: To the Business Customer. Wiley, 2011Hannagan, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Management Press, 1996Johnová, R. marketing kulturního dědictví a umění. Grada, 2008Kotler, P., Lee, N. Social Marketing: Influencing Behaviors for Good. Sage, 2008Kotler, P., Lee, N. Up and Out of Poverty: The Social Marketing Solution. FT Press, 2009Kotler, P., Lee, N., Roberto, N. Social Marketing: Improving the Qquality of  Life. Sage, 2002Šedivý, P. - Mendlíková, O. Úspěšná nezisková organizace. Grada, 2011Weinreich, N. K. Hands-On Social Marketing: A Step-by-Step Guide. Sage, 2011 

Garant

Ing. Ladislav BáčaOndřej Obluk