Předmět Nekomerční marketing (JJB229)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB229 - Nekomerční marketing, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Literatura
Andreasen, A. R. Social Marketing in the 21st Century. Sage, 2006Bačuvčík, R. Marketing neziskového sektoru. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2006Frič, P. (et al.) Strategie rozvoje neziskového sektoru. Praha: Fórum dárců, 2000Gillin, P. Social Marketing: To the Business Customer. Wiley, 2011Hannagan, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Management Press, 1996Johnová, R. marketing kulturního dědictví a umění. Grada, 2008Kotler, P., Lee, N. Social Marketing: Influencing Behaviors for Good. Sage, 2008Kotler, P., Lee, N. Up and Out of Poverty: The Social Marketing Solution. FT Press, 2009Kotler, P., Lee, N., Roberto, N. Social Marketing: Improving the Qquality of Life. Sage, 2002Šedivý, P. - Mendlíková, O. Úspěšná nezisková organizace. Grada, 2011Weinreich, N. K. Hands-On Social Marketing: A Step-by-Step Guide. Sage, 2011
Garant
Ing. Ladislav BáčaOndřej Obluk