Předmět Výzkum a měření efektivity marketingu (JJB233)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB233 - Výzkum a měření efektivity marketingu, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Literatura
Bártová, H., Bárta, Vl., Koudelka, J.: Spotřebitel (chování spotřebitele a jeho výzkum), Oeconomica, VŠE, Praha 2007, ISBN: 978-80-245-1275-4,Bárta, Vl., Bártová, H.: Homo spotřebitel, Oeconomica, VŠE, Praha 2012, ISBN 978-80-245-1822-0Vysekalová, J. a kol.: Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemnou "černou skříňku", Grada, Praha 2011, ISBN: 978-80-247-3528-3Bárta, Vl., Pátík, L., Postler,M.: Retail marketing (kap.3), Management press, Praha 2009, ISBN: 978-80-7261-207-9Vysekalová, J a kol: Psychologie reklamy. 4. rozšířené vydání, Grada, Praha 2012, ISBN: 978-80-247-4005-8 Vysekalová J.: Psychologie spotřebitele. Grada, Praha 2004, ISBN 80-247-0393-9
Garant
ing. Milan Postler, Ph.D.