Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Výzkum a měření efektivity marketingu (JJB233)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB233 - Výzkum a měření efektivity marketingu, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Literatura

Bártová, H., Bárta, Vl., Koudelka, J.:  Spotřebitel  (chování  spotřebitele  a  jeho výzkum), Oeconomica, VŠE, Praha 2007, ISBN: 978-80-245-1275-4,Bárta, Vl., Bártová, H.: Homo spotřebitel, Oeconomica, VŠE, Praha 2012, ISBN 978-80-245-1822-0Vysekalová, J. a kol.: Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemnou "černou skříňku", Grada, Praha 2011, ISBN:  978-80-247-3528-3Bárta, Vl., Pátík, L., Postler,M.: Retail marketing (kap.3), Management press, Praha 2009, ISBN: 978-80-7261-207-9Vysekalová, J a kol: Psychologie reklamy. 4. rozšířené vydání, Grada, Praha 2012, ISBN: 978-80-247-4005-8 Vysekalová J.: Psychologie spotřebitele. Grada, Praha 2004, ISBN 80-247-0393-9   

Garant

ing. Milan Postler, Ph.D.