Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Výrazové prostředky marketingové komunikace (JJB234)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB234 - Výrazové prostředky marketingové komunikace, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

Sylabus0.     Úvod do tematiky: Reklama a agentura - co od nich očekáváme a jaké jsou1.     Tvorba a proces reklamní tvorby: historický náhled na reklamu z pohledu tradice, reklama v průběhu věků, tematika autorství a spoluautorství2.     Slovo a slogan3.     Reklamní text - bodycopy: jak se tvoří inzerát, leták, umění direct mailingu4.     Reklamní tvorba se zaměřením na grafiku a design: logo, packeging (obaly)5.     Vizualizace v reklamě: inzerát, billboard, city light6.     Obraz a reklamní fotografie7.     Role zvuku a hudby v reklamní tvorbě8.     Rozhlasový spot9.     Televizní spot10.  Nové výrazové prostředky a technologie soudobé reklamní tvorby11.  Kreativita v dalších reklamních aktivitách a v mediální sféře12.  Kreativita a synergie reklamních kampaní13.  Média a úloha médií při procesu tvorby

Literatura

Literatura·       Aristoteles. Poetika. Gryf, 1993·       Císař, J. Základy dramaturgie. AMU, 2009 Čmejrková, S. Reklama v češtině, čeština v reklamě. Leda, 2000·       Eco, U. Šest procházek literárními lesy. Votobia, 1997 Eco, U. Hledání dokonalého jazyka. Lidové noviny, 2001·       Hartley, John. Understanding news. New York: Methuen, 1982·       King, S. O psaní. BETA-Dobrovský, 2002·       Kerr, W. Jak nepsat hru. Orbis, 1963·       Kořenský, J. Komunikace a čeština. H&H, 1992·       Křížek, Z. a I. Crha. Život s reklamou, Praha: Grada, 2002·       Kundera, M. Umění románu. ČS, 1961·       Plamínek, Jiří. Komunikace a prezentace. Grada, 2012·       Robbe-Grillet, A. Za nový román. Odeon, 1970·       Sarraultová, N. Věk podezírání: eseje o románu. Odeon, 1967·       Vysekalová, J. a J.Mikeš, Reklama: jak dělat reklamu, Praha: Grada, 2003 / 2007 / 2010·       Ogilvy, D. O reklamě, Praha: Management Press, 2007 / 2001·       Vostrý, J. Drama a dnešek. ČS, 1990·       Vostrý, J. Materiály ke studiu režie a dramaturgie. AMU, 1989·       Zich, O. Estetika dramatického umění. Panorama, 1987

Garant

Martin Bezouška