Předmět Výrazové prostředky marketingové komunikace (JJB234)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB234 - Výrazové prostředky marketingové komunikace, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Sylabus
Sylabus0. Úvod do tematiky: Reklama a agentura - co od nich očekáváme a jaké jsou1. Tvorba a proces reklamní tvorby: historický náhled na reklamu z pohledu tradice, reklama v průběhu věků, tematika autorství a spoluautorství2. Slovo a slogan3. Reklamní text - bodycopy: jak se tvoří inzerát, leták, umění direct mailingu4. Reklamní tvorba se zaměřením na grafiku a design: logo, packeging (obaly)5. Vizualizace v reklamě: inzerát, billboard, city light6. Obraz a reklamní fotografie7. Role zvuku a hudby v reklamní tvorbě8. Rozhlasový spot9. Televizní spot10. Nové výrazové prostředky a technologie soudobé reklamní tvorby11. Kreativita v dalších reklamních aktivitách a v mediální sféře12. Kreativita a synergie reklamních kampaní13. Média a úloha médií při procesu tvorby
Literatura
Literatura· Aristoteles. Poetika. Gryf, 1993· Císař, J. Základy dramaturgie. AMU, 2009 Čmejrková, S. Reklama v češtině, čeština v reklamě. Leda, 2000· Eco, U. Šest procházek literárními lesy. Votobia, 1997 Eco, U. Hledání dokonalého jazyka. Lidové noviny, 2001· Hartley, John. Understanding news. New York: Methuen, 1982· King, S. O psaní. BETA-Dobrovský, 2002· Kerr, W. Jak nepsat hru. Orbis, 1963· Kořenský, J. Komunikace a čeština. H&H, 1992· Křížek, Z. a I. Crha. Život s reklamou, Praha: Grada, 2002· Kundera, M. Umění románu. ČS, 1961· Plamínek, Jiří. Komunikace a prezentace. Grada, 2012· Robbe-Grillet, A. Za nový román. Odeon, 1970· Sarraultová, N. Věk podezírání: eseje o románu. Odeon, 1967· Vysekalová, J. a J.Mikeš, Reklama: jak dělat reklamu, Praha: Grada, 2003 / 2007 / 2010· Ogilvy, D. O reklamě, Praha: Management Press, 2007 / 2001· Vostrý, J. Drama a dnešek. ČS, 1990· Vostrý, J. Materiály ke studiu režie a dramaturgie. AMU, 1989· Zich, O. Estetika dramatického umění. Panorama, 1987
Garant
Martin Bezouška