Předmět Marketing a tvorba značky (JJB240)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB240 - Marketing a tvorba značky, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Literatura
Povinná literatura: AAKER, D. A.: Brand building, Brno: Computer Press, 2003.HAIGH, D.: Oceňování značky a jeho význam, Praha: Management Press, 2002.KELLER, K. L.: Strategické řízení značky, Praha: Grada Publishing, 2007 Doporučená literatura: DAVIS, S. M.: Brand asset management, San Francisco: Jossey-Bass, 2002FRANZEN, G.: Brands and Advertising, Oxfordshire (UK): ADMAP, 1999, ISBN 1-84116-042-3.HOLT, B. D.: How Brands Become Icons, Boston: Harvard Business School Press, 2004, ISBN 1-57851-774-5KAPFERER, J. N.: The New Strategic Brand Management, New York: Free Press, 2008.
Garant
ing. Přemysl Průša
Vyučující
ing. Přemysl Průša