Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Digitální komunikace (JJB255)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB255 - Digitální komunikace, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Sylabus

Blok I.             Představení kurzu, podmínek atestu a rozvrhu semestru       Historie online komunikace a vývoj digitálního prostředí od ARPANET do současnosti       Člověk online I. (komunikační modely v online prostředí, Consumer-Producer-Prosumer, amatérské weby, blogy, mikroblogy)       Člověk online II. (sociální média, crowd-)       Člověk online III. (zábava online)Blok II       Hosté (Tomáš Jindříšek /Dark Side/, Jan Fryč /Ogilvy/ a Tomáš Nádr /Havas Digital/)Blok III.         Instituce online I. (firemní a mediální digitální komunikace, veřejnost online)       Video online (Youtube a další videonosiče, TV na internetu, internet v TV)       Test (24.11.)       Mobilní digitální zařízení a jejich dopad na média a komunikaci       Digitální stopa (data a jejich zpracování, hrozby zneužití)       Nová média a offline svět       Prezentace seminárních prací

Literatura

 Lister, M. New Media : A Critical Introduction. Routledge, 2009.Jakubowicz, Karol : Nová ekologie médií. Konvergence a mediamorfóza. Verbum, 2013.Macek, J. Poznámky ke studiím nových médií. Brno: FSS MU, 2010.Pavlíček, Antonín, Nová média a sociální sítě. Nakladatelství VŠE, 2010.Scott, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR. Zoner Press, 2007.Nauman, F. Dějiny informatiky od abaku k internetu. Academia, 2009.Negroponte, N. Digitální svět. Management Press, 2001Pavlik, J. V., McIntosh, S. Converging Media : A New Introduction to Mass Communication. Oxford University Press, 2010.Qualman, E. Socialnomics: How Social Media Transforms the Way We Live and Do Business. Wiley, 2010. V průběhu semestru jsou uváděny případové studie a související vědecké články.Chris Anderson: The Long Tail (http://archive.wired.com/wired/archive/12.10/tail.html)Axel Bruns: Produsage: Key Principles (http://produsage.org/node/11)Henry Jenkins: If It Doesn’t Spread, It’s Dead (http://henryjenkins.org/2009/02/if_it_doesnt_spread_its_dead_p.html)If It Doesn’t Spread, It’s Dead

Garant

Mgr. David Klimeš, Ph.D.

Vyučující

Mgr. David Klimeš, Ph.D.