Předmět Kreativita v reklamní tvorbě (JJB261)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu JJB261 - Kreativita v reklamní tvorbě, Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova v Praze (UK).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Sylabus
1. Býti kreativcem, komunikační agentura, account, klient 2. Prodavač nebo umělec, kreativita versus efektivita, dobrá a špatná reklama 3. Strategie, koncepce, systém, reklama, která vydrží 4. Hledání ideje, techniky kreativní práce, práce v týmu 5. Královská disciplína tisková inzerce 6. Mluvíme slovy a beze slov 7. Televizní a rozhlasový spot 8. Direct mail a direct marketing 9. Nová média a interaktivní reklama 10. Přímá podpora prodeje 11. Virtuální reklama, antireklama, netradiční média 12. Plánování kampaní
Literatura
Aitchison, J. Cutting Edge Advertising II. Prentice Hall, 2000Barry, Pete Advertising Concept Book, Thames & Hudson, 2012Berger, Jonah Contagious: Why Things Catch On, Simon & Schuster, 2013Kahneman, Daniel Thinking, Fast and Slow, Penguin, 2013Ogivy, D. O reklamě. Management Press, 2001Pricken, M. - Thames, H. Creative Adverising. Thames&Hudson, 2004Sharp, Byron How Brands Grow: What Marketers Don't Know, Oxford University Press, 2010Steel, J. Truth, Lies and Advertising: The Art of Account Planning. Wiley, 2003Sullivan, L. Hey, Whipple, Squeeze This: A Guide to Creating Great Ads. Wiley, 2003
Garant
Mgr. Tomaš Mrkvička